marți, 28 februarie 2017

Lucian Bute: "Chiar dacă am pierdut, am satisfacţia că am susţinut încă un meci important"

Lucian Bute (36 de ani) a suferit una dintre cele mai grele înfrângeri din cariera sa, prin tehnica KO, în repriza a 5-a a meciului, cu Eleider Alvarez, la Quebec, la numai 10 luni de la reapariţia în ring.

Românul Bute a ţinut să posteze duminică, 26 februarie, un mesaj pe Facebook, prin care îşi exprimă satisfacţia că a susţinut un meci important la 14 ani de la debutul său în boxul profesionist. Pugilistul din Pechea, judeţul Galaţi,  a postatşi un link cu meciul dintre el şi Eleider Alvarez.
“Chiar dacă am pierdut, am satisfacţia că am susţinut încă un meci important (centura WBC SILVER) la aproape 14 ani de când am debutat în boxul profesionist! Imnul României a fost ascultat de cei peste 7800 de spectatori în sală dar şi de alte milioane la TV in jurul lumii cu excepţia celor de acasă. Vă rog să vedeţi măcar aici meciul şi să-l daţi mai departe pentru prietenii voştri! #HaiRomania”- a scris Bute pe pagina sa oficială de Facebook.
Lucian Bute a înregistrat de-a lungul carierei 32 de victorii, trei înfrângeri şi o singură remiza în boxul profesionist. Înfrângerea cu Eleider Alvarez a fost a doua prin tehnica KO, după cea în faţa lui Carl Froch, în 2012.
                                                                                      C.S.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu