duminică, 18 februarie 2018

Dinamo Bucuresti vs FCSB 2-2


In minutul 83, Dinamo conducea cu 2-0 si parea ca soarta partidei de pe "Arena Nationala" era deja scrisa. FCSB le-a dat insa planurile peste cap "cainilor" si a reusit sa evite infrangerea in ultimul moment. Teixeira a salvat un punct pentru vicecampioana Romaniei, gratie unui gol marcat in ultimul minut de prelungiri. In urma acestei remize, Dinamo se claseaza pe locul 5 si are nevoie de victorie cu Astra in ultima etapa a sezonului regulat din Liga 1, dar si de un joc bun de rezultate pentru calificarea in play-off. 
Pesic (20') si Torje (57') au inscris pentru Dinamo, in timp ce FCSB a intors scorul prin Man (84') si Teixeira (90+3').

Ce au spus cei doi antrenori:
"Am trait meciul cu intensitate. Am avut momente bune si am avut multe ocazii, dar la un moment dat am crezut ca este una dintre zilele acelea in care mingea nu vrea sa intre in poarta. Am gresit la ambelele goluri ale echipei Dinamo, dar am reusit sa revenim si ne-am creat multe ocazii. Cred ca daca mai erau 7 sau 8 minute reuseam sa castigam.

La primul gol a fost o greseala colectiva. Nu trebuia sa ajunga mingea la Vlad si nu trebuia sa degajam. Pe Torje nu am reusit sa-l oprim la primul gol... am gresit la ambele goluri", a declarat tehnicianul ros-albastrilor.

"Budescu este un jucator foarte bun, un jucator cu realizari. Si astazi a jucat foarte bine si este un fotbalist foarte bun pentru noi", a mai spus Nicolae Dica.
"E greu in acest moment, e tristete mare. Nu aveam voie in ultimele 10 minute sa luam doua goluri. A fost lipsa de concentrare, nu am facut marcajul cum trebuie. Suntem cu totii suparati, nici nu am vorbit cu jucatorii. Maine o sa discut cu ei, sa ii imbarbatez si sa ne montam pentru confruntarea cu Astra, de la Giurgiu. Nu s-a schimbat nimic, trebuie sa mergem sa castigam in ultima etapa", a spus Vasile Miriuta.
"Am vrut sa il schimb pe Nemec, dar Nistor mi-a spus ca nu mai poate. Are o problema. Asta a fost o mare problema in jocul nostru. Imi pare rau si de Pesic, ca nu e la 100% fizic. Daca nu avea probleme, ramanea pana la final pe teren", a mai spus Miriuta, pentru ca apoi sa incheie intr-o nota optimista: "100% avem incredere in noi. De maine ne ridicam, suntem caractere puternice. Impreuna vom invinge".

Dan Nistor: "O mare dezamagire, un dezastru. Ne-au trecut cele trei puncte printre degete"

"O mare dezamagire, un mare regret, ne-au trecut cele trei puncte printre degete. Era o mare presiune asupra noastra. A fost un dezastru, sa conduci cu 2-0 si sa termini 2-2. Numai in sufletul nostru sa nu fiti. Ultimul meci va fi incredibil de greu", a spus Dragos Nistor la Digi Sport, potrivit News.ro.
"Ne pare rau de aceste doua puncte pierdute pe final, acum suntem obligati sa castigam ultimul meci. Trebuie sa ne concentram foarte bine. Ne pare rau, e dureros cand pierzi doua puncte in ultima secunda, dar asta este fotbalul. De asta este frumos. Nu este nimic pierdut, mai avem un meci pe care trebuie sa il castigam. Astazi vrem sa multumim suporterilor care au venit si ne-au sustinut. Ne pare rau ca nu am reusit sa-i bucuram pna la final. Cu putina atentie puteam sa castigam cele trei puncte. Este un gol trist pentru ca nu am reusit sa castigam", a spus Torje, la Digi Sport.
"E ok ca am putut egala in ultima secunda. Sunt multumit de joc, echipa a ratat mult, suntem tristi ca nu am putut lua trei puncte azi. Ma bucur ca am marcat, ma bucur si pentru echipa, nu e usor sa vii, mai ales dupa meciul cu Lazio. Nu stiu daca Dinamo va ajunge in play-off, pe mine ma intereseaza Steaua, nu alte echipe", a declarat Teixeira, la Digisport.
"Am crezut pana la final ca putem reveni. Important este ca am reusit sa egalam. Ne pare rau ca nu am reusit sa castigam astazi, dar pana la urma e bine si asa. Dica are incredere in toti jucatorii, pentru ca suntem jucatorii lui si ne da incredere. Mi-a transmis ce trebuie sa fac in timpul jocului si sper ca este multumit. Ne-am daruit pe final, pacat nu am inceput asa meciul. N-avem ce sa facem, mergem mai departe. Atmsofera de la derbi nu se compara cu nimic, din pacate numai la aceste meciuri sunt atatia oameni. Parerea mea este ca titlul se decide in play-off. Ne va astepta un meci greu la Lazio, au jucatori de calitate. Este important sa mergem sa jucam, pentru ca nu avem nimic de pierdut si pana la urma e doar un meci de fotbal", a  declarat Denis Man, la Telekom Sport. 

HOTNEWS

P.S. Un prieten impatimit al jocurilor de noroc, V.E.L. mi-a spus sa joc la pariuri aceasta partida Dinamo _ FCSB, ca se va incheia 2-2, ambele goluri ale stelistilor venind spre final. N-am facut-o pentru ca eu nu joc la pariuri... GDL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu