Nr. 40 din 19 februarie 2018
Având în vedere unele materiale jurnalistice prezentate în ultimele zile,
facem următoarele precizări:
De-a lungul timpului, indiferent
de numărul de angajați pe care Poliția Română i-a avut la dispoziție, posturile de poliție comunale nu au avut niciodată
program non-stop.
Așadar, această situație a existat chiar și atunci când Poliția Română nu se confrunta cu
acest deficit mare de personal și indiferent de acordarea sporului de 40%.
În comunicările publice făcute
până acum, s-a precizat că activitatea
de poliție nu se întrerupe după programul de lucru de 8 ore și că Poliția nu lucrează doar până la ora
16.00, așa cum s-a încercat să se inducă
în mod fals, în opinia publică.
Faptul că un post de poliție comunal își închide activitatea după
programul de lucru nu înseamnă că serviciul polițienesc este suspendat până ziua
următoare. În fiecare localitate din mediul rural, după programul de lucru,
intervențiile se asigură pe principiul „cel mai aproape de locul evenimentului
intervine”.
Organizarea acestei intervenții, după orele de
program, este atributul șefilor unităților teritoriale
ale Poliției Române, acest
lucru realizându-se prin constituirea de patrule cu polițiști din cadrul mai
multor structuri (posturi de poliție comunale, secții de poliție rurale, etc.).
DIRECȚIA INFORMARE ȘI
RELAȚII PUBLICE
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu