duminică, 8 septembrie 2024

Generalul Ciucă își lansează cartea la popota lui Mircea Dinescu!

Candidatul PNL la alegerile prezidențiale, fostul general Nicolae Ciucă, își va lansa duminică, într-o emisiune cu poetul Mircea Dinescu, cartea „În slujba țării”.

„Duminică, de la ora 14:00, vă invit să îmi fiți alături pe Prima TV, alături de Mircea Dinescu, unde voi prezenta cartea „În slujba Țării.” Am ales ca acest moment să aibă loc, simbolic, la Cetate, aproape de locurile copilăriei mele, cărora le-am dedicat multe pagini. Vă așteaptă o discuție caldă și deschisă - în special despre prima jumătate a cărții, în ale cărei pagini vorbesc despre experiența mea de viață.

Atât personale, cât și profesionale, acele momente și trăiri mi-au format caracterul, mi-au definit principiile și m-au învățat care îmi e adevărata misiune: aceea de a-mi servi țara cu devotament, onoare și credință. O să mă vedeți cum sunt eu, omul, în județul meu natal, la mine acasă”, a anunțat sâmbătă, Ciucă, pe pagina sa de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu