marți, 23 octombrie 2018

Târgul de azi de VASILE DAN MARCHIȘ


”Hai neamule că nu-ți vând blugi noi de modă veche
ci îți vând blugi rupți de modă nouă
Că au o sută sau o mie de ”rupturi”,cine știe?
Cine le poate număra?
Hai neamule că nu interesează pe nimeni dacă-s croiți de firmă sau la domiciliul cuiva nici croiul lor
ci doar ”rupturile” sunt la modă
Lumea tot întoarce blugii de pe o parte pe alta de parcă dorește să numere ”rupturile”
Hai oameni buni lăsați chestia asta că nu-mi voi mânca eu ziua să număr pentru nu știu cine ”rupturile”din blugi...!
A,Da vă uitați dacă au găici?
Da au găici !
După ele poți introduce cureaua dacă bineînțeles
porți acest obiect de vestimentație
dacă nu e ok,chiar dacă se rup toate găicile.
Gata le-am și rupt acum ...
Pe cine interesează găicile dacă nu poartă centură?
Doar rupturile în sine dau preț articolului.la care n-a mai rămas nimic de rupt...
Mai presus sau mai prejos de cele o sută și o mie de ”rupturi” de ultimă modă,acești blugi au întreagă doar betelia
ca să-i poți trage pe tine,să nu-ți cadă pe vine...sub tine ...
Blugi ca aceștia am vândut un raion și încă mai am...
Stați oameni buni nu vă îmbulziți că mai am doar o pereche...
Gata neamule,dacă tu zici că târgul e cu adevărat târg
dacă îți vând și blugii de pe mine...

Fie...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu