marți, 13 februarie 2018

Şedinţă literară a Ligii Scriitorilor din Maramureş

În această toamnă am avut prima mea întâlnire din acest an cu Liga Scriitorilor din Maramureș,fapt care a făurit în sufletul meu de creator o liniște de nedescris.


Sincer să fiu,am simțit lipsa acestor oameni extraordinari,fiindcă sînt la fel ca și o familie pentru mine.

Ședința Ligii a început cu lucrurile organizatorii si discuția despre Revista Literară Freamăt și Cărțile Anului.

În afară de mine au participat Mihai Ganea vicepreședintele  Ligii la nivel Național,doamna președintă a filialei din Maramureș Carmena Băințan,Milian Oros,Dragomir Ignat,Aurelia Oancă,Toma Gros Rocneanu,Ioan Hada și spre surprinderea mea Julieta Strîmb,colega noastră pe care nu am văzut-o de mult.

Fiecare dintre noi a citit câte ceva din creațiile proprii,fascinația mea sufletească a apărut atunci când Milian Oros a citit poezie,și chiar o poezie cu lirism profund în stil clasic.Toată lumea știe că domnul Milian este un prozator bun,dar de data asta a venit cu ceva nou,cu o altă parte a sufletului său de creator,lirismul ori în alte cuvinte Eul Liric.

O altă surpriză pe care am avut-o,a fost când domnul Mihai Ganea a citit 2 poezii scrise de doamna Carmena Băințan,bine-nțeles cu acordul dânsei.

Eu am citit un poem scurt intitulat "Înnourare",text liric care i-a făcut pe colegii mei să mă aplaude.Poate asta a fost motivul lui Milian Oros de a ne arăta partea ascunsă a dânsului,poezia.Chiar a afirmat că am avut un poem bun aproape în vers alb.

                                                                                             Mihai Epli

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu