luni, 12 iunie 2017

Christoph Daum: "Eu sunt mai român decât voi! Spuneţi-mi de ce să plec? Nu vedeţi câte lucruri bune am făcut?"


Selectionerul Christoph Daum a avut o reactie violenta in momentul in care a fost intrebat daca ar accepta sa plece de lanationala pe cale amiabila.
Enervat de faptul ca a fost intrebat daca ar accepta sa renunte la clauza de reziliere pentru a parasi nationala Romaniei, Daum s-a enervat si a inceput sa tipe.

"Nu este pe masa acest lucru! Nu stiu ce vreti de la mine! De ce trebuie sa ma dau la o parte? Spuneti-mi un lucru, spuneti-mi de ce ar trebui sa ma opresc. Numai rezultatele conteaza, doar clasamentul? Restul nu-l vedeti?", a spus Daum, tipand, la conferinta.

Apoi, Daum i-a acuzat pe jurnalisti ca nu il sustin si nu vad numeroasele lucruri bune pe care le-ar fi facut.

"Niciodata nu spuneti un lucru bun despre Razvan Burleanu. Cum a luat FRF de la minus 12 milioane de euro si a dus-o la zero. Nu spuneti nimic despre lucrurile bune pe care le-am facut eu! Spuneti doar despre contractul meu!

Va aratati adevarata fata! Nu sunteti romani! Eu sunt mai roman decat voi! Nu ajutati aceasta tara, distrugeti Romania! Asta e opinia mea! V-ati dat arama pe fata!", a adaugat Daum.

Intrebat care ar fi lucrurile bune pe care le-a facut, Daum a mentionat ca a "creat o echipa nationala care nu cedeaza lupta niciodata". Amintim ca Daum are o singura victorie in sase meciuri oficiale la nationala.

Totodata, Daum a sustinut ca obiectivul sau real ar fi calificarea la EURO 2020 si neaga ca sta la nationala pentru bani.

"Cand ne-am intalnit la Viena, vorbeam despre calificarea la EURO 2020. Este cel mai mic contract pe care l-am avut in viata mea. Am venit pentru ca sunt convins de Romania! Nu am venit pentru bani! Am avut acum cateva saptamani o oferta de peste 2 milioane de euro fata de ce castig aici", a completat neamtul.

Echipa nationala a pierdut cu 3-1 meciul cu Polonia si are sanse practic infime de calificare la barajul pentru Cupa Mondiala din 2018.

Suntem pe locul 4 in Grupa E si nimic nu ne da sperante ca lucrurile vor lua o turnura favorabila.

Urmatorul meci al nationalei va avea loc marti, la Cluj, un amical cu Chile de la ora 21:00.

C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu