miercuri, 18 iulie 2018

România, prima medalie la Campionatele Europene de tenis de masă


 România are asigurată o primă medalie la categoria sub 18 ani, la Campionatele Europene de tenis de masă de la Cluj Napoca, după victoria echipei de juniori fete, scor 3-2, în faţa Serbiei.
Tania Plăian (foto)a adus punctul decisiv al victoriei, scor 3-1 în faţa Tanijei Jokic, într-un duel în care, din nou, ca şi în optimi, toate cele trei fete din echipa pregătită de Petre Arnăutu au adus câte un punct.
"M-am simţit foarte bine la meci, de fapt - m-am sim'it excelent, pentru că am intrat pozitivă, ştiind că aveam multe victorii la adversara mea directă şi sunt foarte, foarte fericită pentru că am reuşit să aduc punctul deicisiv echipei mele. A fost simplu şi pentru că am avut oamenii dragi alături de mine, dar şi fani", a spus Tania, după meci.
România s-a calificat în semifinalele competiţiei de juniori 1 (15-18 ani), unde va înfrunta Rusia. Tricolorele au asigurate o medalie la această ediţie a Europeanului prin calificarea pe tabloul celor mai bune 4. Sursa Mediafax
                                                                                                        C.S.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu