joi, 26 aprilie 2012

Horia Gârbea la un nou volum de poeme


Miercuri, 25 aprilie  2012, scriitorul Horia Gârbea, preşedintele ASB, filiala Bucureşti a Uniunii Scriitorilor din România, şi-a lansat volumul de poeme " Trecutul e o sărbătoare" , la libraria "Book Corner" din Cluj Napoca. Cartea a fost prezentată de profesorul universitar şi poetul Ioan Pop ( al nostru din Mireşu Mare) şi  poeţii Adrian Popescu şi Ioan Mureşan. Lansarea a fost moderată de domnul Ioan Cristescu, directorul Editurii Tracus Arte, Bucureşti.( la aceasta editură activează Cosmin Perţa şi Raluca Duna). Au fost prezenţi scriitorii: Horia Bădescu, Andreea Hedeş - colaboratoare a revistei "Luceafarul de Dimineaţa", Bucureşti, o tânără simpatică, dar mai ales o talentată condeieră, Flavius Lucăcel ( şi el de-al nostru), Iosif Grapini, alături de alţi scriitori clujeni. Poetul Horia Gârbea ne-a încântat citind câteva poeme prezente în volumul lansat, fiind cunoscut faptul ca el are un real talent actoricesc. Mă bucur că am putut participa şi eu şi că am avut ocazia să întâlnesc prieteni dragi şi să cunosc, în carne şi oase, pe cei pe care i-am întâlnit doar virtual. Vă invit la lectura volumului lansat, volum ce se află şi în biblioteca Cenaclului Scriitorilor din Maramureş.


                                                                                Florica Bud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu