duminică, 23 iunie 2013

De când este director la Electrica domnul Leşe Braşoan Doru, nici reţelele electrice nu-l mai ascultă!

 Eu sunt un om răbdător, care am văzut multe la viaţa mea dar bătaia de joc al celor de la Electrica a întrecut orice măsură! Zilnic se întrerupe curentul în zona Mireşu Mare de cel puţin 7 ori pe zi! Astăzi, în Sfânta zi de Sânzâieni pe la ora 7,45 s-a luat de vreo 4 ori şi nu-i nici un nor afară ca să zici că din cauza furtunilor sau a vremii rea se întâmplă acest lucru! Eu de altfel am avut de-a face cu cei de la Electrica deoarece am crezut că mi s-a defectat calculatorul la cât de des întrerup energia electrică. Şi acum am emoţii că nu voi putea finaliza acest articol! Nu ştiu cum de rabdă acest fenomen domnii Ioan Mătieş şi Florin Lazăr, doi oameni importanţi ai zonei care au utilaje de milioane şi nu cred că le face bine aceste întreruperi de energie electrică.
      Nu ştiu cum se face dar aceste neplăceri se întămplă tot mai des şi parcă de când a revenit la „timona” Electrica ex-parlamentarul PDL Doru Leşe Braşoan! Poate-i pură coincidenţă dar tare ne-ar plăcea să avem energie electrică tot timpul că facturile le plătim la timp şi tare mulţi bani sunt pe ele!


                                                                                     Gelu DRAGOŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu