luni, 24 iunie 2013

Drumul judeţean 109 G arată ca după război!

Având ceva treburi prin oraşul Şomcuta Mare m-am întâlnit cu o cunoştinţă mai veche din Boiu Mare care mi-a spus: „Domnule Dragoş ştiu că sunteţi şi ziarist nu numai profesor! Am şi eu un of pe care vă rog să-l scrieţi în presă ca să ştie toată lumea care este adevărul gol-goluţ! Drumul dintre Frîncenii Boiului şi Româneşti arată ca după război. Domnule, de 10 ani ne tot promite un om de prin părţile locului, cu funcţie mare în Consiliul Judeţean Maramureş că ne va rezolva problema dar văd că sunt doar minciuni şi vorbe aruncate în vânt! Domnule, când plouă drumul devine impracticabil 100% şi nu poate să ajungă ambulanţa la un bolnav că de naşteri nu se pune problema, tinerii au fugit la oraş! De turism, la fel nu se poate pune problema cu aşa artere judeţene! Domnule Dragoş, suntem ai nimănui! Am înţeles de la domnul primar Gavril Pop că toată treaba stă în mâinile Consiliului Judeţean cât şi al celor de la Drumuri şi Poduri. Mă repet şi zic din nou, ce a făcut omul acela greu ( la propriu şi la figurat ! ) pentru comunitatea din Ţara Chioarului, de unde se trage şi dumnealui?! Întreb şi aştept şi un raspuns înainte de alte campanii electorale!”


                                                                                  Gelu DRAGOŞ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu