sâmbătă, 22 iunie 2013

APEL DIN PARTEA UNUI REPREZENTANT AL BISERICII PENTICOSTALE - STRĂJERUL

Dragi fraţi, ( contact @ bisericaalbini.com )


Vă supun atenţiei dvs un apel public făcut azi pe forumurile "Timpul Adevarului si Strajerul", apel care are menirea de cere ajutorul in rugaciune comunitatilor penticostale de pe Mapamond, dar si de a rezolva o situatie foarte critica, care a fost ignorata mult timp de catre pastorul Sandu Negruser. Amintiti-va ca am fost parte a Bisericii dvs inainte de plecarea mea definitiva din Romania (08.08.88) si cred ca in situatia de fata problemele trebuie rezolvate.

Sandu Negruser si Biserica Albini sunteti membri pe forumul meu "Timpul Adevarului" si primiti zilnic "Daily Digest" toate postarile postate pe forum. De ce ati ales impreuna cu pastorul dvs. sa taceti si sa nu-mi raspundeti atatia ani de zile la marea jecmaneala care mi-a facut-o pastorul Sandu Negruser impreuna cu SPIONUL SEF al DIE, Aurel/Relu Moldovan si coada de topor Romu Mocanu prin sustinerea tacita si neconditionata care i-au dat-o cumnatului meu, pastorul penal Ioan Petric din Gherla. Cati pocaiti din Cluj si din biserica Albini nu au stiut de marea lor faradelege?. Eu cred ca toti ati stiut. Va pasat la careva?. Nu. Dumnezeu a vazut totul.

Doresc mult ca pastorul Sandu Negruser sa-mi scrie un mesaj, daca mai poate scrie, daca nu ajutati-l, pentru ca am o serie de intrebari la care as dorii sa-mi raspunda sincer. Daca imi va rapunde sincer,  eu il voi ierta si problema mea cu domnia sa se va incheia. Daca nu va voii sa-mi raspunda, nu stiu cat de impacat va fi.

Poate ca sunt cam dur in mesajul meu, dar cuptorul prin care am fost ars si calit timp de 13 ani de zile, ma invatat ca cu pacatul si conspiratul nu trebuie sa te joci. Trebuie oprit si marturisit. Asta fac eu. Biserica lui Christos are nevoie de strajeri nu de pastori spioni conspirati.

Astept un raspuns din partea dvs, timp in care o intreaga comunitate crestina vor astepta si ei sa vada ce raspuns imi veti da. Istoria reala a conspiratilor CCPR a inceput demult sa se scrie pe cele doua forumuri, ale mele, Strajerul si Timpul Adevarului.

Va rog considerati macar acum in ultimul ceas, apelul meu.

Rapundeti-mi,
STRAJERUL
http://groups.yahoo.com/group/strajerul/message/11408

http://groups.yahoo.com/group/Timpul_adevarului/message/4471

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu