duminică, 25 august 2013

Dezvăluirea lui Mike Tyson, fost campion mondial de box!

Fostul pugilist american Mike Tyson a declarat, pentru postul ESPN, că este aproape de moarte deoarece este un alcoolic înrăit dar că de şase zile nu a mai consumat alcool sau droguri, ceea ce e "un miracol", informează The Guardian.
" Nu vreau să mor! Sunt aproape de moarte pentru că sunt un alcoolic înrăit. Uneori sunt un tip rău. Am făcut multe lucruri rele şi vreau să fiu iertat. Vreau să îmi schimb viaţa, vreau să trăiesc altfel acum. Nu am consumat alcool şi droguri de şase zile şi pentru mine asta este un miracol. I-am minţit pe toţi spunând că nu mai beau. Aceasta este abia a şasea zi în care nu am băut ", a spus fostul sportiv în vârstă de 47 de ani.
Mike Tyson a devenit, în 1986, la vârsta de 20 de ani, cel mai tânăr campion mondial din istorie la categoria grea. Ascensiunea lui fenomenală în boxul profesionist a fost însă însoţită de numeroase scandaluri în viaţa personală - închisoare pentru viol, dependenţă de droguri, multe bătăi şi agresiuni fizice. sursa: Pro Sport


                                                                Cristi SOMEŞAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu