sâmbătă, 28 decembrie 2013

ÎNTRE CRĂCIUN ŞI ANUL NOU

Între Crăciun şi Anul Nou

E Steaua Magilor, mi-arată
Un drum pe care un ecou
În suflet îl aud de-ndată.
Din vremea în care trăiam
Iubiri ce mă-ncercau fireşte
Şi Ţie, Doamne, îţi ceream
Un înger care ocroteşte.
Eu l-am simţit de-atâtea ori
Cuprins dacă eram de patimi,
Prin sînge îmi curgeau fiori,
Când ochii înotau în lacrimi.
Iubirea Ta, când a venit,
Nu mai era decât lumină,
Mi-ai dat şi harul cuvenit,
Că viaţa mea Ţi se închină.
Iubesc acum şi pe Pământ,
Că numai Tu ştii ce-i un om,
Cu dragostea am legământ,
Iubito, numai noi îl vom
Păstra în inimi necuprins,
Până odihna va veni.
Spre tine braţul e întins
Şi nimeni nu te va răni.
Parcă-i un vis şi te sărut,
Ce dulce e acest cadou !
O nouă viaţă a-nceput
Între Crăciun şi Anul Nou.
           
        CONSTANTIN MÎNDRUŢĂ

              27 decembrie 2013   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu