joi, 30 aprilie 2015

"Rezervele de prietenie în drumul spre casă" de IOAN DRAGOŞ


 „ce glume bune postaţi pe facebook
nu eu/ fratele meu îi răspund celui în cauză
ieri după masă venind spre casă
mă întâlnesc cu domnul iustin podăreanu
care mă felicită
pentru articolul din ziar despre profesorul cornel cosmuţa
îi mulţumesc
nu mai spun că articolul a fost scris
de fratele meu
după câţiva paşi mă întâlnesc cu fotbalistul
lucian bălan care mă îmbrăţişează
îi mulţumesc şi îl felicit
el mă întreabă pentru ce/ pentru că îmbătrânesc
îmi amintesc versurile lui seferis
atât de puţin mi-am dorit 
şi pedepsit am fost cu preamultul
ochii se strâmtează de mulţimea anilor
tentaculele umede ale ţelinei
conţin rezerve de prietenie
printre atâtea adevăruri care se luptă între ele
viaţa fuge ca firul ciorapului
toţi mă socotesc străin
am o grabă sau o încetineală suspectă
toţi mă cunosc
am barba aspră a celui rămas în odaie
cum spune arhitectul
tăcut ca un pachet depus la post restant
ne putem trezi într-o zi că am uitat
tot ce trebuie
prefer o femeie frumoasă cum spune lucian
care să te ţină de mână şi care să-ţi spună
treacă de la tine şi lasă”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu