marți, 14 aprilie 2015

POEZII – ROXANA MARIA GODJA, clasa a IV-a A, Şcoala Gimnazială „Dimitrie Cantemir” Baia Mare

   Învăţătoarea mea


 Doamna noastră învăţătoare
Este cea mai scumpă floare,
Ea ne învaţă să citim
Şi ne ajută când greşim.

Uneori o supărăm
Dar ne iartă şi-i cântăm,
Facem lecţii împreună
Ne distrăm cu voie bună.

După patru ani de şcoală
Cu multe bune şi rele
Ne luăm la revedere:
Şi-o îmbrăţişăm în tăcere!


  Frăţiorul meu

Mi-a venit pe lume un frate
Pe care tare-l iubesc
Şi din toată lumea asta
Cel mai mult îl preţuiesc.

Eu tare mi l-am dorit -
Îngeraşul m-a ascultat
Şi un frate dulce, dulce
El mi l-a dat!


Cartea mea

 Cartea mea - o mică floare
Ce mă-nvaţă să citesc,
Încă de când eram mică
Începeam s-o răsfoiesc.


Cartea cu întâmplări hazlii
Cu poveşti, cu zâne bune
Cu flori multe pe câmpii,

Ea te-nvaţă lucruri vii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu