- la întocmirea proiectelor pe unităţi de învăţare
am urmărit să realizez corelarea conţinuturilor cu obiectivele vizate precum şi
alocarea resurselor de timp şi a modalităţilor de predare şi evaluare pentru a
asigura ritmicitate în parcurgerea materiilor predate;
- am întocmit proiecte de tehnologii didactice
respectând metodologiile de elaborare la fiecare disciplină în conformitate cu
prevederile curriculumului naţional;
- proiectarea unităţilor de învăţare promovează
activităţi atractive centrate pe elevi ;
- am adecvat
strategiile de predare şi metodologiile didactice la posibilităţile de
învăţare ale elevilor.
- am lucrat diferenţiat cu elevii în funcţie de
tipul de inteligenţă pentru a-i stimula în activitatea de învăţare;
- am lucrat pe echipe pentru a le dezvolta spiritul
de conlucrare, comunicare şi ajutor reciproc;
- am folosit eficient materialul didactic din dotare
şi am confecţionat cu elevii materiale didactice cu care am participat la
expoziţii de materiale didactice, reviste din ţară;
- elevii au realizat portofolii în care şi-au
valorificat imaginaţia şi creativitatea;
- utilizarea autoevaluării elevilor, a evaluărilor
formative şi a feed-back-ului pentru optimizarea procesului de învăţare.
-am utilizat platformade invăţare on-line Google
Classroom pentru predarea cunoştinţelor din acest an şcolar, atunci când a fost
cazul.
·
Participarea la World’l Largest Lesson
and supporting the Global Goals for Sustainable Development în organizarea UNICEF Romania din 22 noiembrie
2020;
·
Sesiunea Națională -„Dezvoltarea
abilităților de viață independentă ”,
eveniment organizaț de Asociația HoltIS în cadrul proiectului „Împreună
pentru viitor”;
·
Sesiunea Națională de Parenting
Apreciativ „Cum abordezi pozitiv comportamentele copilului?” organizată de
UNICEF România;
·
Coordonator proiect educaţional şi atelier de creaţie „Zâmbet de copil” în cadrul Proiectului Internaţional;
- am planificat activităţile de evaluare-iniţiale,
formative şi sumative la nivelul fiecărei discipline;
- am realizat activitatea de evaluare şi am
înregistrat progresul elevilor prin menţionarea unor obiective de îmbunătăţire
a progresului şcolar;
- se evidenţiază un real progres la nivelul
majorităţii elevilor;
- în cadrul evaluării am folosit atât fişe de evaluare
în care am îmbinat mai multe tipuri de itemi cât şi evaluarea orală sau pe baza
portofoliilor întocmite pe unităţi de învăţare sau la finalul unui modul;
- am folosit cu precădere stimulii pozitivi de
apreciere spre a-i încuraja mai ales în procesul lor de autoevaluare şi
interevaluare;
- am încurajat activităţile practice şi
creativitatea elevilor în rezolvarea unor sarcini de lucru;
- în activitatea mea de învăţător la clasa a II-a am
realizat planificarea activităţilor în conformitate cu cerinţele programei în
vigoare după care am desfăşurat activităţi educative, folosind metode atractive
ca: pălăriile gânditoare, blazonul, diamantul, studiul de caz, jocuri prin care
să dobândească o bună autocunoaştere şi o reală integrare socială şi civică,
având în vedere că avem lipsuri la capitolul disciplină;
- am ţinut legătura cu părinţii prin şedinţe,
implicarea părinţilor în activităţile mai deosebite, dar şi printr-o informare
regulată privind progresul realizat şi rezultatele elevilor.
- am încercat să asigur un echilibru între
activităţile şcolare şi extraşcolare ale elevilor;
Am organizat lecţii online prin intermediul
platformei Google Cassroom atunci când a
fost cazul.
- am participat la întrunirile consiliului
profesoral, la şedinţele şi activităţile
din cadrul Comisiei metodice a învăţătorilor la nivelul comunei, precum
şi la activitatea din cadrul Cercurilor
pedagogice ale învăţătorilor din zona Chioar.
6. Contribuţia la activitatea generală a şcolii şi la promovarea imaginii acesteia
- am completat documentele şcolare conform prevederilor legale ;
- am respectat programul de lucru si toate
atribuţiile prevăzute în fişa postului ;
- am popularizat prevederile ROI în cadrul
colectivului de elevi şi în rândul părinţilor
- am respectat procedurile de securitate a muncii şi
PSI ;
- am promovat în comunitate activitatea unităţii de
învăţământ şi a ofertei educaţionale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu