Pentru a evita neplăcerile cauzate de problemele legate de îngheț a instalațiilor de alimentare cu apă, societatea VITAL S.A vine în întâmpinarea utilizatorilor cu câteva recomandări tehnice:
·
verificați conductele de apă, precum și
robineții montați pe instalație, în vederea depistării pierderilor de apă care
ar putea duce la înghețarea conductelor;
·
blocați accesul aerului rece în
subsoluri, casele de scară si incintele pe unde trec instalaţiile;
·
montați geamuri acolo unde ele lipsesc
și țineți ușile incintelor închise;
·
izolați conductele cu materiale
izolatoare (polistiren, vată minerală sau orice alt material izolant);
·
în cazurile în care se constată lipsa
capacelor la căminele de apometre vă solicităm să anunțați societatea VITAL
S.A.
Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul
de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă
și de canalizare, utilizatorii au obligația:
·
să ia toate măsurile necesare pentru
asigurarea protecției și integrității fizice a căminului de apometru, a
contorului/aparatului de măsură de apă și a vanelor ce echipează branșamentul,
dacă acestea se află pe proprietatea sa.
Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat
de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori
a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări
anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt
efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului
dacă se constată vina acestuia.
Utilizatorii pot semnala problemele legate de
funcţionarea apometrelor sau a serviciului de alimentare cu apă și canalizare
la dispeceratul societății, la numerele de telefon: 0262/215150, 1, 2 și
0362/401052, 3, 0372/752661.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu