joi, 20 iunie 2013

Elevi răsplătiţi pentru creativitatea lor

La initiativa tinerilor Iosif Petru Pap si Hanna Pap, proprietarii Studioului de design PIP 72, la Liceul de Arte din Baia Mare, a avut loc un concurs de creatie plastica pentru elevi, finalizat luni cu premierea participantilor.

Concursul a avut ca tema realizarea unor obiecte de arta din materiale reciclabile; fotografiile acestora au fost postate pe Facebook, iar castigatoare au fost declarate cele care au primit cele mai multe voturi din partea publicului. "Am vrut sa punem copiii in valoare. Am strans sponsori, caci ne-am dorit ca cei mici sa simta ca creativitatea se plateste", a explicat Hanna Pap. La concurs au participat 8 elevi cu varste intre 9 si 18 ani, iar premiile au fost intr-adevar consistente, datorita sponsorilor (Verdeco, Vivaldi, Deverra, PIP 72): premiul I - o tableta, premiul al II-lea - un skateboard, premiul al III-lea - casti profesionale. Toti participantii au primit cate un memory stick. Iata clasamentul: locul I - Cristian Sava (853 voturi); locul II - Taisia Farcas (596); III - Roxana Muresan (573); IV - Isabela Vucea (525); V - Darius Sas (478); VI - Mircea Olar (345); VII - Georgiana Sleam (333); VIII - Anda Sarca (176). 
Cristian Sava s-a dovedit foarte incantat de premiul obtinut: "Am facut lucrearea "Compozitie tridimensionala", din carton. M-am inspirat dintr-o idee foarte simpla, pe care, pe parcurs am dezvoltat-o: dintr-un hexagon sectionat pe plan a iesit o lucrare nu complicata, dar greu de realizat. Nu mi-a luat mult s-o fac, poate 2-3 ore, dar pana am gandit ideea a fost mai greu. A fost la fel de dificil sa obtin atatea voturi, pe cat sa realizez lucrarea, dar am multi prieteni in toate domeniile si m-au sustinut", a spus elevul din clasa a X-a C. Tanarul de 17 ani participa pentru a doua oara la un concurs artistic pe teme ecologiste. Organizatorii competitiei isi doresc ca aceasta sa devina, in timp, o traditie. A.G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu