miercuri, 26 februarie 2014

Tribunalul decide soarta Ştiinţei » E anunţat sfîrşitul: "Clubul va dispărea!"

Primarul Craiovei, Olguţa Vasilescu, anunţă sfîrşitul pentru FCU Craiova, formaţia patronată de Adrian Mititelu.
"Din păcate, este ceea ce am anticipat încă de anul trecut că se va întîmpla: această echipă nu poate fi susţinută de către un patron care este falit. Dacă nu am fi revitalizat clubul sportiv al instituţiei de învăţămînt Universitatea din Craiova probabil că la ora actuală Craiova nu ar fi avut nici o echipă în eşalonul fotbalistic, iar acum are şanse foarte mari să fie o echipă în Liga 1. Probabil că va dispărea (n.r. FC U Craiova), din păcate. Atît timp cît nu ai bani, e normal ca ea să nu poată să meargă mai departe. Din păcate, se ajunge la vorba mea de acum un an. Eu i-am propus domnului Adrian Mititelu să vîndă 51 la sută din acţiuni ca să găsească un investitor serios să poată să ducă mai departe această echipă. S-a încăpăţînat, s-a ajuns, iată, în situaţia pe care am anticipat-o, dar pe care nu şi-a dorit-o nimeni”, a declarat Olguţa Vasilescu, potrivit micapi.ro.
Tribunalul Braşov a judecat azi, 26 februarie, planul de reorganizare a clubului FCU Craiova, aflat în insolvenţă. Potrivit Fanatik, instanţa a rămas în pronunţare, urmînd ca mîine, 27 februarie, să se anunţe o decizie finală.
Dacă planul va fi respins, clubul va intra în faliment.

                                                                                        c.s.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu