marți, 31 decembrie 2019

SE REVINE LA VECHEA PROCEDURĂ DE TRANSPORT PE CĂILE FERATE, PRIN LOCOMOTIVE CU ABURI...

Această procedură poate fi eficientă ani de zile fără cheltuieli deoarece prin lemnele sustrase ilegal din păduri sau din alte locuri din natură și înapoiate în scopuri mai utile,trenurile pot circula în avantajul cetățenilor cu costuri minime.Astfel prin banii economisiți așa,se pot amplasa noi linii de cale ferată în locul celor vechi și se poate înlocui structura putredă ce susține căile ferate ca astfel trenurile de mare viteză să poată merge cu viteze mai mari.În altă ordine de idei,degeaba aducem locomotive de mare viteză peste liniile de cale ferată puse pe un postament putred care pune în pericol siguranța și chiar viața călătorilor că acest ”progres” poate fi egal cu 0,nimic în plus legat de timp față de anii 1928,în urmă cu aproape 100 de ani când bunicul (fiind luat în armată)a circulat pe distanța Baia Mare -Ulmeni, 45 km.poate mai puțin,cu un ”gheizăș” (foto) de pe vremea aceea,în același timp în care circulăm azi cu o săgeată” modernă ,tot în 46 minute.

                                                                                  VASILE DAN MARCHIŞ

NOTĂ:  ACEST MATERIAL ESTE UN PAMFLET ȘI TREBUIE LUAT CA  ATARE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu