vineri, 23 martie 2012

Adevărul iubirii

Eu, te-am iubit. Şi tu n-ai vrut,
Iubirii să te dăruieşti,
De-acuma poţi să spui aşa:

 "A fost odată ca-n poveşti..."

 N-aş fi vrut să-mi scrii ceva,
Dar voiam să-mi spui aşa:
"Pleacă. Nu mă cauta.
Nu te vreau în viata mea."

Când flori vor cade peste ani-ţi,
Cei plini de chin şi nenoroc,
Degeaba-i vrea să întorci timpul,
Iubire şi fericire, tu n-ai vrut să-ţi dau deloc.

N-am să fug după nalucă,
Să-mi pierd timpul în zadar,
Ai fost fata mea Morgana,
N-ai vrut fericirea-n dar.

Oh! Rămâii în zări, departe,
Tu, cu alte idealuri,
Fericirea pentru tine,
Pleacă acum pe alte valuri.

Nu căta în idealuri
Fericirea ta iubito,
Ai avut-o chiar în braţe,
Singură ţi-ai năruit-o.


                              VASILE MUREŞAN (Oarţa de Sus)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu