11 august
2018
Persoană de contact: Dan
Bucă,
purtător de cuvânt
Tel.: 0755-112726
COMUNICAT
Serviciile de eliberare a
pașapoartelor și a permiselor de conducere vor avea program normal de lucru în
zilele de 16 și 17 august a.c.
Decizia de a păstra
programul normal de lucru în zilele de
16 și 17 august a.c. pentru
serviciile publice comunitare de eliberare a pașapoartelor și a permiselor în
perioada menționată, a fost luată din dispoziția conducerii Ministerului
Afacerilor Interne, având în vedere că luna august reprezintă o perioadă de
vârf din punct de vedere al cererilor de eliberare a documentelor de călătorie
și a permiselor de conducere.
Precizăm că în data de 15 august
a.c., serviciile de eliberare a pașapoartelor și a permiselor de conducere nu
vor avea program cu publicul.
Persoanele care doresc să depună
cererile de eliberare a documentelor în zilele de 16 și 17 august a.c. trebuie
să aibă în vedere că unitățile de trezorerie nu au program de lucru în zilele
respective.
Astfel, taxele trebuie achitate la
unitățile de trezorerie înainte de 15 august sau prin celelalte metode admise
prin lege: on-line sau la unitățile CEC Bank.
*
***
Reamintim
faptul că pentru serviciile publice comunitare de eliberare a pașapoartelor din
30 de județe a fost prelungit programul de lucru, activitatea cu publicul
desfășurându-se între orele 08.30-18.30.
De
asemenea, pentru serviciile care deservesc cetățenii din București și Ilfov
programul de lucru este în zilele de luni, marți și miercuri între 08.30 și
18.30, iar în zilele de joi și vineri de la ora 08.30 până la ora 16.30.
Pentru
preluarea într-un timp cât mai scurt a tuturor solicitărilor de eliberare a
documentelor au fost deschise încă 12 noi ghișee de lucru cu publicul la
serviciile de eliberare a pașapoartelor din județele Alba, Brașov, Cluj,
Constanța, Dolj, Galați, Hunedoara, Iași, Maramureș, Prahova, Sibiu și Vaslui.
Totodată,
programul de lucru cu publicul al serviciilor de eliberare a permiselor de
conducere a fost prelungit cu două ore, între 08.30-18.30, în județele Ilfov,
Prahova, Argeș, Dolj, Dâmbovița, Constanța, Brașov, Mureș, Cluj, Timiș,
Suceava, Iași, Galați și Municipiul București.
Recomandăm
cetățenilor să consulte paginile de internet ale instituțiilor prefectului
pentru a se informa cu exactitate asupra programului de lucru și asupra actelor
necesare pentru eliberarea documentelor solicitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu