Infrastructura rutieră și feroviară
la raport în Comisia de transporturi
Ieri, la ședința Comisiei de transport
și infrastructură din Camera Deputaților a fost prezent Ministrul
Transporturilor împreună cu directorii C.N.A.I.R. și C.F.R. În urma interpelării din Comisie, ministrul a
anunțat că C.F.R. lucrează pentru ca la începutul anului viitor să se scoată la
licitație gara din aeroportul Otopeni (pentru conexiunea feroviară Gara de Nord - Aeroport Otopeni).
În ceea ce privesc proiectele din Transilvania,
am solicitat clarificarea situației nerezolvate a intersecției DN1 Căpuș - cu drumul județean care duce la
autostradă, astfel încât să fie eliminate blocajele din trafic, asta după ce
vineri, se va inaugura pe Autostrada Transilvania podul de la Gilău și
tronsonul de autostradă până la Nădășelu.
Referitor la programul de autostrăzi
am menționat că, în opinia mea, Comisarul European Corina Crețu are perfectă
dreptate în ceea ce privește lista de proiecte depuse la Comisie. C.F.R. Infrastructură și C.N.A.I.R. sunt două
companii nereformate care au o productivitate a muncii scazută, dar în schimb
fac angajări pe bandă rulantă de ani de zile, iar licitațiile și kilometri
reabilitați de drumuri naționale și cale ferată lasă de dorit. Acest lucru este
o anomalie dacă stăm să analizăm din punct de vedere al productivitații muncii.
Cele două companii sunt, în opinia mea, două ”fabrici de maculatură” (nu de
infrastructură), iar în ceea ce privesc tronsoanele de autostradă 2,3 și 4 de
la Pitești - Sibiu, acestea puteau fi scoase de mult la licitație.
Deputat
Marius
Sorin Bota
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu