În eventualitatea în care răspunsul la această întrebare din ce în ce mai actuală se va dovedi pozitiv, România va înregistra multiple premiere. Pentru prima dată în istorie, o poziție administrativă în UE va fi folosită drept trambulină pentru propulsarea unui președinte. În al doilea rând, vom avea cel mar tânăr cap al statului din istorie. În al treilea rând, pentru prima dată, Franța își va impune persoana preferată la vârful statului român. Și, în fine, România va fi mai puțin militarizată, dar va deveni, în schimb, un stat polițienesc.
La numai 41 de ani, hai să spunem 42, Laura Codruța
Kovesi ar putea ajunge președintele României. Desigur, așa cum s-a mai
întâmplat, tot prin exercitarea forței de influență a unor state străine, prin
intermediul serviciilor secrete și unor partide din România. Înșurubarea ei la
vârful statului român ar marca o realitate pe care o putem observa cu ușurință
în zilele noastre. Motorul politic cu dublă comandă al Uniunii Europene a
încetat să mai funcționeze. Sau este pe cale de a-și schimba piloții. În
disputa franco-germană a câștigat până una alta Palatul Elysee. Iar locul
Berlinului în adoptarea unor decizii capitale l-a luat acum, în criza generată
de războiul din Ucraina, Polonia. A cărei influență însă este incomparabil mai
mică decât cea a Franței. Rămasă singură la butoane, Franța, la bună înțelegere
cu Statele Unite, și-ar putea lansa cu succes candidatul în cursa
prezidențială, Washingtonul urmând să fie responsabil de desemnarea premierului
și a șefilor instituțiilor de forță. Dacă așa se va întâmpla, atunci generalul
cu patru stele Nicolae Ciucă va fi doar iepurașul noii curse prezidențiale.
Pentru a înțelege dedesubturile acestui proiect,
suntem obligați să ne reamintim cum au fost și sunt distribuite centrele de
putere la nivel european, care s-au exercitat asupra României. Desigur, din
perspectiva desemnării și subordonării președintelui. În ultimii opt ani,
Germania a primit undă verde, la înțelegere cu toți ceilalți parteneri europeni
sau de peste ocean, în a-și numi guvernatorul în România. Iar acest rol de
guvernator a fost asumat de către Klaus Iohannis. El a mimat parteneriatul
strategic consolidat cu Statele Unite, desigur, nu a trădat sub nicio formă
interesele geostrategice, politice și economice ale Washingtonului în România,
dar, în schimb, le-a promovat într-o măsură excesivă pe cele germane. Ignorând
nu de puține ori pretențiile Franței sau ale celorlalți parteneri din nucleul
dur al UE. Acum este posibil ca ștafeta Cotroceniului să fie predată în mâna
lui Emmanuel Macron, care, în următorii cinci ani, va deține președinția
Republicii Franceze. Un semnal că așa ar urma să se petreacă lucrurile, în
conivență cu Washingtonul, îl avem chiar prin decizia extrem de importantă ca
Franța și nu un alt stat să preia comanda trupelor străine din ce în ce mai
numeroase desantate în România. Poziția Parisului este favorizată și de faptul
că este singura putere nucleară din UE.
Strategii de la Palatul Elysee au gândit următoarele
mutări din România pe termen lung. Au susținut-o pe Laura Codruța Kovesi la
șefia Parchetului General, apoi la șefia DNA, chiar dacă erau conștienți de
faptul – sau poate tocmai de aceea – că nu îndeplinește criteriile profesionale
care să o califice pentru aceste înalte poziții. Prin intermediul ei, și-au
protejat interesele economice din ce în ce mai mari din România și au
promovat-o, atârnându-i la piept Legiunea de Onorare. După ce Laura Codruța
Kovesi și-a încheiat mandatul la DNA, după ce, bine asistată și bine protejată,
a orchestrat ani în șir, între 2013 și 2018, cele mai mari abuzuri juridice
săvârșite în istoria recentă în România, în parteneriat cu SRI, dar și cu
magistrații judecători, ea a fost silită, prin decizia CCR, să se întoarcă la
DIICOT Sibiu. Ca simplu procuror. Pentru că nu avea gradul profesional necesar
care să o califice pentru o altă funcție. Și, de acolo, s-a produs miracolul.
Republica Franceză a decis să-i creeze doamnei Kovesi o trambulină pentru a
ascede mai târziu la președinția statului român. Această trambulină este
Parchetul European. Competiția a fost strânsă, întrucât practic fiecare stat
cât de cât relevant din Uniunea Europeană a venit cu un candidat, pe care să-l
pună moț la vârful noii structuri. În conivență cu Parisul, Berlinul s-a
prefăcut că promovează un candidat. Un candidat slab, pe post de iepuraș. În
schimb, jucând la două capete, Franța a susținut un candidat redutabil, care
din toate punctele de vedere o surclasa pe Laura Codruța Kovesi. După ce a
căzut cu aceasta la învoială, Emmanuel Macron și-a retras candidatul. O
situație extrem de convenabilă. Odată devenit funcțional, noul Parchet, pe mâna
unui șef provenit din Europa de Est, putea tăia și spânzura, fără ca Republica Franceză
sau Germania sau vreun alt stat din nucleul dur să poată fi acuzat de dirijarea
politică a investigațiilor.
Și ce a urmat? Parchetul European condus de Laura
Codruța Kovesi a declanșat peste 300 de anchete, care ar viza, vezi Doamne,
fraude de 4,5 miliarde de euro, reușind în final să recupereze, țineți-vă bine,
o sumă totală de doar câteva milioane de euro din cele 22 de state afiliate
acestui Parchet. Este absolut rușinos. Într-o perioadă în care au fost
vehiculate la liber 800 de miliarde de euro, într-o Uniune Europeană în care
evaziunea anuală este evaluată la 200 de miliarde de euro, acest Parchet
European s-a ocupat exclusiv de ciurucuri. Cum ar fi prezumtivele infracțiuni
cu bani europeni din Croația, estimate la 57 de mii de euro, sau prezumtivele
infracțiuni legate de programele destinate Deltei Dunării, în valoare de 3
milioane de euro. Evident că Laura Codruța Kovesi a întors capul în altă parte,
în bună înțelegere cu subordonații ei de la Parchetul European, atunci când, în
numele UE, peste capul statelor membre, doamna Ursula von der Leyen, în bună
înțelegere cu soțul ei, comisionar Big Pharma, a încheiat rușinoasele
înțelegeri scrise cu producătorii de vaccinuri, un stat ca România trezindu-se
că a fost silit să achiziționeze astfel la viteză nu mai puțin de 120 de
milioane de doze, dintre care multe au luat, iau și vor lua drumul chiuvetei.
Dar nu mai insist asupra contraperformanțelor Laurei Codruța Kovesi la șefia
Parchetului European, întrucât, până la urmă, nu acesta este subiectul. Fapt
este că Franța manevrează prin intermediul unui alt agent al ei de influență,
Dacian Cioloș, în așa fel încât acesta, renunțând să rupă USR, renunțând să
candideze la funcția prezidențială, în schimbul unei poziții importante în UE,
va impune desemnarea Laurei Codruța Kovesi în poziția de candidat prezidențial.
Și ce să vezi? Aceasta întreprinde primul turneu prezidențial mascat în
România. Oare și celelalte partide, cum ar fi PSD și AUR, vor face jocul
Parisului? Vive la France!
Autor:
Sorin Roșca Stănescu
Sursa:
corectnews.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu