vineri, 23 mai 2014

POESIS - VASILE DAN MARCHIŞ




                                                                FĂRĂ GARANŢIE II

                                                       Moartea m-a momit şi sub pretextul că
                                                       ea este antrenor
                                                       Mi-a arătat Golgota pe care
                                                       dacă voi urca cu crucea în spate
                                                       precum 
                                                       Mântuitorul nostru Iisus Hristos
                                                       pot dobândi
                                                       cele mai fructuoase împliniri pe linie sportivă

                                                       Am refuzat nu din cauză că
                                                       mi-ar fi fost frică de răstignire,
                                                       ci deoarece
                                                       nu mi-a asigurat garanţia că
                                                       după ce îmi voi da sufletul pe cruce
                                                       pot învia cu statut de campion...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu