luni, 11 aprilie 2016

Înotătorul Alexander Popov povestește despre cariera sa în serialul Eurosport, „Drumul către aur”


Astăzi, 11 aprilie, de la ora 20.00, emisiunea Eurosport „Drumul către aur” stârnește pasiunea fanilor cu un amplu interviu exclusiv al unuia dintre cei mai de succes oameni din istoria sportului – înotătorul pe distanțe scurte, Alexander Popov. În al treilea episod al serialului de șase programe, cvadruplul campion olimpic și de asemenea de șase ori campion mondial, ne-a oferit un interviu exclusiv, prin care retrăiește cele mai importante momente ale carierei sale de excepție. Popov este a treia legendă a sportului care apare în serialul „Drumul către aur”, după Sergey Bubka și Nadia Comăneci. Alexander Popov, faimos pentru cele patru medalii olimpice de aur câștigate în probele individuale de la Jocurile Olimpice de la Barcelona (1992) și Atlanta (1996) descrie cum victoria a devenit o „rutină”. Programul de 30 de minute va fi difuzat pe canalele TV Eurosport și pe Eurosport Player, serviciul premium digital Eurosport, destinat transmisiunilor în direct sau la cerere. Popov reflectă de asemenea asupra traumei de a fi înjunghiat la doar trei săptămâni după succesul din Atlanta și asupra revenirii în sportul său preferat pentru a câștiga la Campionatele Europene din 1997 în probele de 50 și 70 de metri stilul liber. „Din punct de vedere psihologic, a fost foarte ușor pentru mine deoarece știam ce trebuia să fac și eram sigur de cum urma să se termine totul. Poate sunt văzut ca arogant, dar am știut rezultatul acelei finale înainte ca ea să înceapă,” spune Popov despre finala probei de 100 de metri de la Jocurile Olimpice din Atlanta în 1996. Cât despre înjunghierea sa la trei săptămâni după acel succes, Popov adaugă: „M-am simțit foarte încrezător și eram calm când am rămas pe mâinile doctorilor care s-au ocupat de operație. Ei mi-au spus că totul va fi bine… Am înțeles ca singura posibilitate de a mă întoarce la o viață normală era să revin la înot. Iar istoria a arătat că am reușit să o fac.”Preluare Sport Local

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu