joi, 24 februarie 2022

În cămăși nenumărate m-aș schimba de dragul Tău…

 


                                                                                   de Maria TOMIȚA CORINI

                                                                                  (Antonești, Cantemir, Basarabia)


În cămăși de lăcrămioare, m-aș schimba când ies din ierni,

Să mă-nveți a te cuprinde prin iubirea care-mi cerni!

În cămăși de stea de munte m-aș schimba în primăveri,

Să mă-nveți să știu mai multe, de-a te ține-n sărutări.

În cămăși de sânziene m-aș schimba-n fiece zi,

Să devin floare de vară, să mă-nveți a te iubi!

În cămăși de mere coapte m-aș schimba după amiezi

Să mă-nveți prin mii de șoapte cum să fac să mă visezi!

În cămașă ruginie, galbenă zău m-aș schimba 

Să mă-nveți ce e iubirea ca să nu te pot uita!

În cămașă de gutui și-n ciorchinele de poamă

Zilnic m-aș schimba, ți-o spui, pentru tine-s zâna toamnă!

Din cristalele de gheață multe mi-aș face, de toate

Și-o iubire-n plină viață îmbrăcată-n puritate!

În cămăși nenumărate m-aș schimba de dragul tău

Tu iubește-mă și-mparte dorul tău cu dorul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu