joi, 2 august 2018

Minutul de poezie - Alina CRISTIAN

 Nu îmi ajung oceanele,
 nici marea ca să te plâng
 în noaptea care vine.
 Ce rană mi-a lăsat
 plecarea...                                  
 Ce beznă-n ochiii mei
 suspină...                              
 Cu glas de cruci ce-mi ard
 privirea                          
 Dintr-un pământ tăcut ce
 bea...                               
 Licoarea amiezii cu
 suspine                                      
 Şi-nghite-n sec plecarea
 mea.                                       
 Mă soarbe azi tot cerul,
 tata,                                           
 Dintr-o privire ce mă vrea...                                                        
 Dintr-un pământ ce mă îmbracă                             
 Din crucea ta...cu crucea
 mea.                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu