duminică, 28 octombrie 2018

Gluma zilei - Familia Gheorghe!

Precum în Anglia, un anumit gen de "casnicie" putea fi preluat şi în România, după noul "trend" şi tip de referendum pentru familia tradiţională, astfel:



Într-o anumită împrejurare un bărbat este întrebat:
"Cum vă numiți"
-Ioan Gheorghe Gheorghe Gheorghe.  
Nedumerit cel care a pus întrebarea a întrebat din nou:
 "Aveți trei nume de Gheorghe ?!"
-Nu domnule, numele meu este Gheorghe iar prenumele Ioan și Gheorghe și am preluat după căsătorie și numele de Gheorghe...
"Da,da, acum înțeleg că  pe soția dumneavoastră o cheamă tot Gheorghe!"
 -Perechea mea nu este femeie ci bărbat!
 "Am înțeles .Pe perechea dumneavoastră cum ...îl cheamă?"
-         Gheorghe Gheorghe Gheorghe. Gheorghe e Numele, Prenumele său e Gheorghe și a preluat după căsătorie și numele meu de...Gheorghe!!!


                                                                           VeDeM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu