joi, 5 mai 2022

" Revistă de lux, ce caută disperată amatori"


( Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare)

Așa se pare că am fost curtat de o matroană a unei reviste absolut necunoscută mie.
Am fost abordat din așternut, în plin somn, de către o duduie ce patronează aceasta " revistă de lux".
-Bună ziua! Vă rog să trimiteți materiale la revistă spre a fi publicat, dat fiind faptul că sunteți apreciat, o elită.
- Bună ziua! Da, nu știu despre ce vorbiți.
Îmi explică, cum publică elite și revista este una internațională, foarte citită, bla, bla, bla...
Mă surprinde modul de abordare. O revistă așa importantă, apelează la diverși necunoscuți! De foame, ce să faci, ieși în stradă, la pescuit, poate prinzi ceva.
Hai s-o fac și pe asta, m-a rugat, trebuie să prestez.
Nici nu apuc să caut material, că primesc alt mesaj, să virez banii în cont.
Întreb siderat: păi, nu am trimis materialul.
La care duduia îmi spune: nu-i nimic, trimiteți banii.
Trimit materialul și comunic că, aștept revista la destinație, după fac plata, că doar nu am mers la curve!
- La noi așa se procedează și avem colaboratori constanți.
- Bine, bine, dar ce servicii prestați?
-Domnule, dacă nu trimiteți banii, nu am vreme de pierdut cu toți amatorii, să îi fac cunoscuți prin publicarea "în revista de lux".
Dintr-odată, nu mai sunt elită, top, mop, etc. Sunt doar un amator ce a publicat șase cărți, alte 21 pregătite pentru tipar, publicat în reviste de prestigiu, premiat la diverse festivaluri.
-Doamnă, dumneavoastră m-ați contactat, m-ați etichetat ca elită și acum când nu sunt de acord cu metodele de plată și băgarea pe gât a cinci reviste, brusc, sunt un biet amator.
În concluzie: sunteți o "revistă de lux, ce caută disperată amatori"!
Să fiu bine, că de curiozități am grijă, stau sub asediu și mă simt lezat!

Autor: Adrian George Itoafă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu