sâmbătă, 22 iunie 2013

Elevii din clasele a II-a şi a III-a Şcoala Lucăceşti de-abia acum au intrat în vacanţă !

Vineri, 21 iunie a.c., după Festivitatea de premiere şi serbarea şcolară, elevii claselor a II-a şi a III-a de la Şcoala Lucăceşti au finalizat un Proiect propus pentru săptămâna „Să ştii mai multe, să fii mai bun!”: o excursie la cele mai importante instituţii din Baia Mare. Prima dată am vizitat Muzeul de Mineralogie, director prof. Ioan Bob, unde copiii au rămas surprinşi de frumuseţea florilor de mină scoase la iveală de către minerii harnici ai Bazinului maramureşean. Am fost privilegiaţi şi de faptul că la etaj am putut admira Expoziţia de pictură şi bijuterii a U.A.P., preşedinte Marinela Căluşeru Cherecheş.
         Ne-am grăbit apoi să ajungem la Biblioteca Judeţeană „Petre Dulfu” Baia Mare, director dr. Teodor Ardelean, o bibliotecă imensă şi caldă care ne-a întâmpinat cu un  acvariu cu peşti coloraţi ce ne-a făcut să ne liniştim doar până am văzut piesele de şah la fel de mari ca elevii mei. Am vizitat curioşi Secţia de carte pentru copii şi am rămas impresionaţi de frumuseţea cărţilor dar şi de amabilitatea doamnelor bibliotecare.

După „hrana spirituală” am trecut la cea fizică, la sugestia lui Andrei,  şi am poposit la Restaurantul „Office Pub”, patron dl. Mihai Datu, unde am servit pizza, sucuri naturale, iar din partea casei ni s-a oferit o superîngheţată.
         N-am ratat ocazia să mergem în Parcul de lângă Grădina Zoologică unde ne-am dat în carusel, am văzut statuile marilor scriitori români şi maghiari, Monumentul Ostaşului Român, iar spre final ne-am testat abilităţile şi curajul în Parcul Mara, iar copiii s-au desfăşurat în voie.
          După şapte ore pline de bucurii şi experienţe noi, ne-am întors cu trenul „Săgeata albastră” acasă, cu suveniruri şi multe povestiri pentru părinţi şi bunici. Bun venit VACANŢĂ MARE!!!