Reațeaua de
socializare Facebook a introdus o funcție
specială pentru paginile companiilor și
ale vedetelor. Mai exact, va verifica paginile personalităților publice și
ale unor branduri și va da un verdict
cu privire la autenticitatea acestora.
„Această nouă opțiune
îi va ajuta pe utilizatorii de Facebook să identifice mai ușor conturile reale ale unor celebrități, dar și
cele ale unor companii față de care
sunt interesați”, a declarat un
reprezentant al Facebook, citat de pcmag.com.
În următoarea perioadă, toate conturile verificate și veridice vor avea bifat un „v” încadrat de
un cerc albastru în partea dreaptă.
Specialiștii de la
Facebook se vor ocupa aleatoriu de verificarea conturilor, întrucât personalitățile nu pot solicita analizarea paginilor
lor. Utilizatorii Facebook pot în continuare să raporteze profilurile false.
Săptămâna trecută, Facebook s-a aflat în centrul unui
scandal după ce au apărut pe rețeaua de
socializare mai multe postări care susțineau
că violul și violența împotriva femeilor sunt fapte care ar
trebui tolerate.
Sute de mii de utilizatori au semnat o petiție online prin care cer celor de la Facebook
să șteargă postările care încurajează
violența sexuală. În cele din urmă,
Facebook a șters o mare parte din
mesajele postate pe pagina celor care au organizat campania.
c.l.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu