miercuri, 29 mai 2013

Gigi Becali, terfelit de un fost prieten: "Un escroc, o nulitate, un mincinos..."

Gigi Becali, finantatorul Stelei aflat dupa gratii, a fost terfelit de un fost apropiat. Miron Cozma a fost prieten cu latifundiarul ani buni, insa de cand el a iesit din puscarie il ataca pe Becali cu fiecare ocazie.
Iar recenta incarcerare a finantatorului Stelei s-a dovedit a fi un prilej pe care Cozma il astepta de mult.

"Gigi Becali este un narcisist cronic. Nu ma surprinde ca a fost inchis. Ma si intrebam cand se va intampla acest lucru.
Este un escroc de drept comun si nu trebuie sa beneficieze de avantajele pe care sigur le are in inchisoare. El aici a crezut ca isi poate permite orice. Cand i-am spus in fata ca este o nulitate s-a suparat. A mintit ca atunci cand am intrat eu la inchisoare a venit fata mea la el la palat si a cerut 300 de euro sa mearga la mare. Un mincinos! In 1997 nu avea palat, nu era moneda euro, iar fata mea avea 5 ani. Sa fim seriosi. Masina pe care se lauda ca mi-a dat-o el o platesc in continuare la banca, 703 lei pe luna am rata pe o perioada de 10 ani. Nu sunt contra lui pentru ca el e o nulitate", a spus Cozma la Radio GSp.
Gigi Becali se afla dupa gratii, in penitenciarul Rahova, acolo unde executa o pedeapsa de trei ani de inchisoare. Ziare.Com


                                                                Cristi SOMEŞAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu