luni, 8 octombrie 2018

Suntem o naţie dezbinată!


Imi pare rau ca nu suntem o natie unita.Am facut demersuri in aceste zile sa sensibilizez pe cei pe care am considerat ca merita.Dar unii au interpretat gresit apelul meu de trezire.
Oamenii dorm, NU vor sa evolueze, nu se gandesc la binele copiilor lor, la viitorul copiilor lor.
Avem o Românie invinsa de proprii ei cetateni.Nu se constientizeaza,oamenii dorm.
Mi-ar fi placut sa le pese,dar e multa indiferenta.
O mana de oameni anormali ne ingenuncheaza.Homosexualii sunt doar masa de manevra.
Am făcut ceea ce trebuia făcut.Mi-ar fi placut sa vad ca oamenii nu si-au pierdut identitatea, dar si-au pierdut-o. Acest Referendum a fost singura sansa ca românii sa iasa din gheara globalizarii, a fost singura sansa de a ne uni pentru a ne apara copiii de ceea ce va urma.
Si am aflat ca la Iaşi listele de votare au fost fraudate pe faţă,de ce,cu ce scop?[!
Imi pare rau pt copii,nu stim ce va fi,ei vor avea de suferit.
D-zeu sa fie cu noi si sa ne binecuvanteze!

                                                                                       Aurica Bîlc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu