marți, 14 septembrie 2021

TABĂRA LITERARĂ ,,OPREȘTE-MĂ, LA TINE MARAMUREȘ! OPOREȘTE-MĂ, ÎN TINE, ANOTIMP! - ediția 2021 sau CÂND FRUMOSUL ÎMBRACĂ HAINA FERICIRII!

Motto:
,,Făclie, cerc albastru, oprește-te-n abis,
s-admir divinitatea, să las ceva în scris,
IUBIRE e cuvântul, motivul cel mai sfânt,
să ne unească veșnic, aici și pe Pământ”
(versuri Olga Văduva, poemul Roata Mileniului)
Dragi mei, prieteni ai Maramureșului, sfințitori ai Cuvântului, rugând Sfânta Cruce, sărbătorită azi, aș îndrăzni să fac un bilanț, adunând în frumoasa mea tolbă livrescă, bogățiile sau mărturiile dăruite, de către dumneavoastră, participanții.
De fapt, mi-aș dori un bilanț al activității literare, așa cum s-au desfășurat evenimentele. Purced așa, pentru că deja mi-i dor de voi.
Cam așa arată desfășurătorul cu prezentările de carte:
- Antologie de poezie și proză. Oprește-mă, la tine, Maramureș! Oprește-mă, în tine, anotimp!
- Singurătatea poetului, versuri, autor Gelu Dragoș;
- Satul Plopiș în lirica populară, poezie populară, autor Nelu Danci;
- Antologie de texte. Recenzii de cărți - personalități ale literaturii contemporane. Sincerus verba, vol. 4, prefațat conf. univ. dr. Ștefan Vișovan;
- Al optulea cer (versuri), autor Emil I. Bozga;
- revista ,,Mărturii maramureșene”, prezentată de fondatorul Radu Botiș; (va urma).

VASILE BELE
Chiuzbaia, 14 septembrie 2021
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu