marți, 16 septembrie 2014

Gigi Mulţescu este noul antrenor al Petrolului !

Noul antrenor al Petrolului, Gigi Mulţescu, a oferit detaliile contractuale pe care le are la noua sa formaţie şi spune care este obiectivul său."Am primit astăzi la prînz un telefon de la Petrolul. Adi Crîngu m-a sunat. Mi-au spus că vor avea o discuţie cu Răzvan şi m-au întrebat dacă ar putea să se bazeze pe mine. M-am întîlnit după aceea cu domnul Capră la Bucureşti.
Contractul meu va fi pe un an jumătate. Obiectivul meu este să iau titlul. Există o clauză în care se arată că, dacă nu termin pe primele două locuri, pot fi dat afară. Voi primi 8.000 de euro pe lună.
M-am mirat că am fost sunat de cei de la Petrolul. Dacă iau campionatul îmi dau 50.000 de euro, iar la locul doi nu mai ştiu, mi se pare că 40.000 de euro. Nu m-au interesat banii. Nu puteam să refuz Petrolul. Pentru mine se reia o poveste frumoasă de acum doi ani cînd am reuşit să salvăm echipa", a spus Mulţescu la Look tv. Mulţescu va debuta contra Stelei, acasă, pe banca Petrolului. Sursa GSP.RO


                                                                     Cristi SOMEŞAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu