REGULAMENT DE ORGANIZARE
Proiectul este avizat în CAER 2016 cu
nr. 25981 din 28.02.2016,
pag. 33, poz. 1011.
Concursul - proiectul este înaintat spre avizare CAEN/CAER 2017.
Concursul este gratuit . Fiecare cadru didactic poate înscrie maxim 2
elevi în concurs pentru care primeste 2 diplome.
Suntem in Etapa II de inscriere la proiect
. Cine s-a inscris in etapa I , nu se mai inscrie odata pentru ca proiectul este acelasi numai perioada de
inscriere este prelungita .
ATENTIE, cine participa numai la concurs
gratuit , nu poate primi nici un fel
de adeverință; nici măcar de
coordonator. Primește 2
diplome pentru cele
2 lucrări ale elevilor înscriși.
Participarea la simpozion este altă parte a proiectului , independenta
de concurs , are o structura complexa si presupune finanțare din partea
participantului.
Participarea la SIMPOZION (cu
publicare sau fără publicare) ISBN presupune taxă.
Fiecare participant la simpozion- cu publicare sau fără publicare - poate înscrie și maxim 5 elevi la concurs pentru care nu platește taxă.
Fiecare participant la simpozion cu sau fara publicare primește întreaga
documentație a proiectului – diplome și adeverințe - deoarece se implică prin
muncă în întreaga structură a proiectului .(vezi sfârșitul regulamentului)
Participarea la sectiunea revista elevi ISSN
presupune taxa separată de simpozion.
În revista cu ISSN ,,Crăciunul văzut prin ochi de copil’’ nr. 4 pot
publica articole și cadrele didactice
coordonatoare pentru care devin – autor articol ISSN.
Creațiile literare pot fi în orice limbă – Limba Engleză, Franceză,
Spaniolă, Germana, etc.
Cine participă la simpozion , cu sau fără publicare , poate trimite
material și pentru Culegerea „ Crăciunul de
altădată în cuvinte și imagini ’’ fără să plătească altă taxă . Culegerea are ISBN
și CD-ul este gratuit .
Fiecare cadru didactic participant completează
obligatoriu și CHESTIONARUL de la sfârșitul regulamentului pe care ÎL LISTAȚI și îl puneți în coletul cu lucrări .
Chestionarul trebuie sa fie completat de
mână și semnat . Obligatoriu completați și declarația de pe fișele de
înscriere unde se precizează faptul că
nu percepeți taxă de la elevi sau parinti .
Se pune accentul
pe cunoașterea , promovarea și valorificarea traditiilor
noastre stramosesti de
Crăciun , Anul Nou și Bobotează . Pentru aceasta realizăm CULEGEREA : „Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini’’
Concurs - gratuit pentru 2
lucrări elevi.
Simpozion fără publicare - 70 lei plus
5 elevi la concurs gratuit.
Simpozion cu publicare CD cu
ISBN - 75 lei plus 5 elevi la concurs gratuit.
Revistă CD cu ISSN elevi - 15 lei.
Culegerea pe CD cu ISBN: „Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini’’
gratuit pentru cei care vin si la simpozion .
Secţiuni
CONCURSUL NATIONAL
“Nașterea
Domnului-Renașterea Bucuriei” se
desfăşoară astfel:
TOATE
SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Nașterii
Domnului şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile de iarnă: peisaje de iarnă, jocuri de iarnă, bradul
impodobit de Craciun tradiţii si obiceiuri de Crăciun si Anul Nou( colindători,
urători, măşti si mascaţi, jocul caprei, al ursului), bucuria sosirii lui Moş
Crăciun, iarna ca anotimp al bucuriei etc.
I . SECŢIUNEA ELEVI:
CONCURS - SECTIUNI
1. Creaţie plastică clasică – pictură,
desen (acuarelă, guaşe, creion, ceracolor,); format A3 sau A4.
2. Creaţie tehnologică/abilităţi practice:
colaje simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici decoraţiuni, etc.,
din materiale diverse, inclusiv reciclabile, format A4, A3 sau orice format.
3. Felicitări – format A5 sau orice
format;
4.
Creaţie
tehnico-informatică: desen, grafică pe calculator, Power Point, Paint etc.
A4 sau orice format.
5.
Fotografie mai ales fotografii
VECHI – format A 4 – ce ilustrează traditiile si obiceiurile stramosesti , costume populare vechi,
șezători, hora satului, etc; Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare
legate de Crăciun
și Anul Nou (serbări, grupuri de colindători, uratori, bucuria venirii lui Mos Crăciun, voluntariat,
mascați, jocul caprei, ursului etc.). Fotografiile pot fi listate, pe carton
lucios .
6. Creaţie literară (proză, poezie, eseu,
compuneri, povestiri, scrisori catre Mos Craciun sau catre parintii plecați
departe, etc) având ca temă: frumusetea iernii, bogatia traditiilor, bucuria
jocurilor de iarna, etc.
7. Măști si origami de Cărciun si Anul Nou
din diverse materiale, inclusiv reciclabile, tehnica
Quilling, etc.
8. Icoane pe lemn, sticla sau orice suport
si in orice format.
9. Orice fel de decoartiune de Craiun si
Anul Nou confecționate inclusiv din materiale reciclabile.
10. Afis, poster, machetă, rebus sau absolut orice fel de creație care
respectă tematica dată.
CD ce cuprinde
REVISTA CU
ISSN - Crăciunul văzut prin ochi de
copil – nr. 4 pentru
cadrele didactice care doresc
publicarea creațiilor literare
ale elevilor. Cadrele didactice pot publica articole proprii în revistă,
devenind autori de articol ISSN, fără să plătească nimic suplimentar.
II . SECŢIUNEA CADRE DIDACTICE:
Sesiune de referate
şi comunicări ale cadrelor didactice - SIMPOZION NATIONAL sub titlul:
,,Parteneriatul
Școală – Familie – Comunitate – prin
tradiții spre viitor”.
Lucrarea
poate fi redactată în orice limbă de
circulație internațională doriți.
Participarea este cu publicarea lucrării
sau fără publicarea lucrării.
Cine nu dorește
publicarea lucrării în CD cu ISBN nu mai trimite lucrarea nici pe email nici
listată în plic. Puneți în plic numai prima pagină listată și precizați pe fisă
– fără publicare.
Participanții la simpozion FĂRĂ PUBLICARE - OBLIGATORIU
TRIMIT MAIL pe adresa simpozionului cu titlul: Particip la simpozion
fără publicare. Nu trebuie atașament.
Activitățile extrașcolare – serbări,
scenete, etc – proiectele educative, le puteți publica întregi, fără rezumat.
Secțiuni simpozion:
a.
Sărbatoarea Nașterii Domnului – abordare teologică;
b.
Tradiții și
obiceiuri locale de Crăciun, Anul Nou și Bobotează (referate, eseuri, etc)
c.
Activități
extrașcolare legate de sărbatorile de Iarna.(voluntariat, proiecte educative, scenete, serbări, colindători, urători,
prezentări PPT).
d.
Parteneriate
școală – comunitate în cadrul diverselor proiecte; parteneriate din proiecte internaționale Erasmus etc; parteneriate între școli de la sat cu școli de
la oraș cum ar fi: ,,Punți între sat și oraș” pentru cunoașterea tradițiilor si a obiceiurilor sau orice fel
de alt parteneriat.
e.
Familia și
rolul ei în reușita educaționala a elevului.
f.
Familia și
rolul ei în comunitate; familia –
abordare teologică, civică etc.
g.
Crăciunul în Europa.
h.
Importanța
Parteneriatului Școală – Familie.
Respectivele
lucrări vor fi publicate într-un CD cu
ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea .
Cadrele didactice
pot participa cu două lucrări
proprii în concurs după
modelul de la
secțiunea elevi de mai sus
respectiv de la
1-10 (desen, pictură, colaje,
felicitări, măști, icoane, etc.)
Pentru cele
doua lucrari cadrele
didactice primesc Diploma de
Excelenta si Premiul
I.
1.
Condiţii de
participare la concurs
Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la orice nivel;
- elevii claselor I- VIII;
- elevii
claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor respecta
următoarele cerinţe de elaborare
ELEVI – Concurs
- lucrările elaborate trebuie să aibă ca temă un motiv religios din sfera sărbătorilor Nasterii Domnului si/
sau traditii si obiceiuri legate de sarbatorile de iarna: peisaje de iarna,
jocuri de iarna, traditii si obiceiuri de Craciun si Anul Nou( colindători, urători,
măști și mascati), bucuria sosirii lui Mos Craciun, etc
-pot fi și lucrări colective realizate de un grup de elevi sau de
colectivul clasei
-toate
lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate tehnicile
de lucru pe orice suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de la secţiunea
4, 5 (elevi) trebuiesc printate color în format A4;
-creaţiile literare (elevi) vor
fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New Roman, caractere dimensiunea 12, marginile de
2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi
scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în
stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator (fără etichetă pe verso)
La două rânduri sub numele autorului
se va scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Lucrările se listeaza A4 şi se pun în plic.
ELEVI – Revista „ Crăciunul văzut prin
ochi de copil” – nr.4
- cadrele
didactice care doresc publicarea
creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui să
trimita lucrarile și în format electronic pe adresa: concurscraciunelevi@yahoo.com
iar taxa de participare este de 15
lei.
- este necesar
ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile literare (în
partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va specifica: titlul
lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic
coordonator, secţiunea.
Fiecare cadru didactic poate înscrie în
concurs 2 lucrări ale
elevilor daca participa numai la concurs
gratuit și 5 lucrari ale elevilor daca participa
la simpozion (cu sau fara publicare), indiferent
de secţiune; un elev poate participa la mai multe secţiuni.
CADRE DIDACTICE SIMPOZION NATIONAL – cerinte de elaborare
,,Parteneriatul Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții
spre viitor”.
Cine NU dorește publicarea lucrării in CD
cu ISBN , NU mai trimite lucrarea pe email și nici listată în plic . Listează
numai prima pagină și precizeaza pe fișă – Fără publicare .
Participanții
la simpozion fără publicare obligatoriu trimit mail pe adresa simpozionului cu
titlul: Particip la simpozion fără publicare. Nu trebuie atașament.
La simpozion participarea poate fi cu publicarea lucrarii in CD cu ISBN – 75 lei sau fara publicarea lucrarii – 70
lei (pentru ambele forme de participare se primesc toate categoriie de
adeverinte dupa cum se vede la sfarsitul regulamentului)
Participanții la simpozion pot înscrie
gratuit și 5 elevi in concurs.
Fiecare cadru
didactic poate participa cu 2 lucrări proprii
la secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La secţiunile
1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.
Se acceptă doi coordonatori pentru un
referat dar fiecare plateste taxa separat, ambii vor primi întreaga documentație
a proiectului și CD cu ISBN.
La secţiunea simpozion
national, condiţiile de tehnoredactare sunt următoarele:
a)
Redactarea
lucrărilor (referatelor):
Ø se va face în format A4, scris la un rând,
cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø
titlul va fi scris cu majuscule (Times New
Roman, 14, Bold), centrat;
Ø
la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie
autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø la două rânduri sub numele autorului
se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
lucrările primite şi care respectă
(obligatoriu) criteriile menţionate anterior
vor apărea in publicația cu titlul,
,,Parteneriatul
Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții spre viitor”.
Ø având caracter national cu ISBN
Ø bibliografia se va consemna la sfârşitul
lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul,
editura;
Ø acolo unde nu aveti bibliografie nu este
obligatorie consemnarea acesteia.
Ø vă rugăm să folosiţi semnele diacritice
corespunzătoare limbii române – eliminatoriu
Ø lucrarea trebuie să aibă între 3-5 pagini.
Ø pentru publicarea lucrării,
aceasta va fi însoţită de un rezumat de maxim
2 pagini.
Ø lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament,
în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim
5 pagini)
-rezumat (maxim 2 pagini)
Rezumatul va fi trimis și în format
listat în plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere.
Lucrarea și rezumatul pentru simpozion vor fi trimise în format electronic la
următoarea adresă de mail: concurscraciun@yahoo.com în două fișiere separate iar rezumatul şi
în format listat, în plicul cu lucrări.
Atentie!!! Nu
trimiteti lucrările decat prin email la adresa indicată. NU PUBLICAM lucrările trimise prin wetransfer, dropbox
sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se sterg automat înainte ca
editura să le preia – să le descarce de pe mail .
Vă rog să nu trimiteti fisele de înscriere
pe email.
Nu mai trimiteti lucrările pe adresa mea personala
de email, ci trimiteti-le pe adresa indicata mai sus.
Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru conținutul științific al lucrărilor sau
pentru cele care nu respectă cerințele
prezentului regulament.
CULEGEREA „Crăciunul
de altădată în cuvinte și imagini’’
Cadrele didactice participante la Simpozion , cu sau fără publicare ,
pot trimite un material pentru a fi publicat în această culegere . Materialul
format Word trebuie să aibă maxim 2-3
pagini , minim cât doreste fiecare sa scrie . Conditiile de tehnoredactare sunt
aceleasi de la simpozion – vezi mai sus . În cele 2-3 pagini puteti povesti o
traditie , un obicei străvechi sau mai multe .
Fiecare cadru didactic poate culege traditia , obiceiul respectiv de la batrânii satului , de la rudele foarte bătrâne care
inca mai cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri ce sunt pe cale sa
dispara , sa se piarda si care au stansa legatura cu sarbatorile de iarna.
Fiecare participant povestește cu propriile cuvinte cum se petreceau
efectiv Sărbătorile de iarnă odinioara (Crăciunul, Anul Nou, Boboteaza). Culege
informațiile de la bătrânii satului, părinți, străbunici, din ziarele vechi sau
publicații vechi, din jurnale vechi de însemnări. Povestiți despre șezătorile
de altădată; despre hora satuluiș
bandele de jieni și arnăuți, colindători, urători.
Pentru culegere puteți trimite fie textul pentru publicat sau
fotografii vechi de la aceste evenimente însoțite de explicații; scrisori sau
felicitări poștale vechi treimise de sărbători, decupaje din ziare vechi care
descriu modul de petrecere al sărbatorilor de odinioară; fotografii de la hora
satului, fotografii de familie cu prilejul sărbatorilor, etc. Toate materialele
vizuale (poze, scrisori, felicitări, decupaje din ziare vechi, etc) se scanează
și însoțite de un scurt text explicativ (precum
nume, prenume autor/culegător, școala, județul, titlul obiceiului) se
trimit pe mail la adresa legendecraciun@yahoo.com.
Pozele listate pe carton lucios alb – negru sau color se trimit și în
plic pentru expozitie. Punem mare accent pe aceste poze vechi.
Puteti povesti despre orice fel de obicei
din zona dumneavoasta geografica si etnografica
; de la cum
se merge cu colinda in zona dumneavoastra – cum se fac cetele de colindatori ,
cum se intalnesc sa faca repetitie ; cum se ura si se seamana de anul nou ; cum
se merge cu banda de jieni ; cum se merge cu capra cu toba ; cum se fac cetele
de mascati ; practica jocului ursului , al cerbului ; ce obiceiuri sunt de
boboteaza in zona dumneavoastra – de la crucea de gheata si innotatul in apele
reci la orice alte obiceiuri prezente in zonele dumneavoastra .
Cine detine textul
original al uraturii sau obiceiului respectiv poate sa il publice chiar daca
depaseste nr de pagini sugerat de noi . Practic orice fel de traditie, obicei
al locului este foarte bine venit .
Sunt o multitudine de
astfel de obiceiuri , de ritualuri în diferite zone ale tarii . Va rog sa le
culegeti sau sa vi le amintiti așa cum vi le-au povestit bunicii și strabunicii
si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE !! Nu
preluati materiale de pe internet . Fiti originali , povestiti sau redati
materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple , în limbajul simplu al țăranului
care a trăit aceste obiceiuri și taditii .
Daca aveti poze vechi sau mai noi care sa ilustreze
obiceiul respectiv – uratori , colindatori , bande de haiduci sau jieni , hore
ale satului , capra , urs , cerb , mascati , scenete de Crăciun, șezători, etc –
scanați-le și incadrati-le în textul respectiv . Astfel avem și descrierea
obiceiului și ilustrarea acestuia .
Cine are numai poze
vechi sau actuale – alb negru sau color – fara sa aiba text de publicat , poate
publica numai pozele . Le scanati si le incadrati in pagina , eventual dati un
titlu referitor la ce surprinde poza ; jocul caprei , banda de jieni sau de
arnauti , oameni in costume nationale autentice care reprezinta bine o zona
anume etnografica , dansatori , fanfara
de anul nou etc ; apoi va puteti trece numele dvs la autor si localitatea ,
judetul , anul - daca poza este foarte veche .
Vreau sa trimiteti
poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste bine
RADACINILE ROMANESTI , sa vada si copiii
nostri de unde venim .
Puteti trimite una,
doua , poze listate pe carton lucios – nu hartie fotografica pentru ca e scumpa
– in format A4 sau A5 , pentru a le include în expozitia noastra .
Materialul pentru
publicat în culegere –fisier Word va fi trimis pe urmatoarea adresa de email ;
legendecraciun@yahoo.com în atașament.
Este interzisă perceperea de taxe de la
elevi – deoarece concursul este gratuit pt elevi - condiție obligatorie. Fiecare profesor își
plateste singur taxele pentru participarea
la acest proiect întrucat vizeaza perfecționarea personala. Completati obligatoriu declarația de la
inceputul fișei de înscriere .
Concurs gratuit – pentru 2 elevi inscrisi.
Simpozion fara publicare: 70 lei
plus maxim 5 elevi inscrisi gratuit la
concurs.
Simpozion cu publicare: 75 lei
plus maxim 5 elevi inscrisi gratuit la
concurs.
Revista ISSN elevi: 15 lei.
Culegerea: ,,Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini” – gratuit.
Cei care participă
numai la concurs gratuit primesc doar doua diplome pentru elevi – unii
au înțeles greșit acest aspect .
Fiecare participa la ce sectiune doreste.
Participarea este prin
corespondenţă.
2.
Criterii de
evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari
respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii. (5 p)
* Se va urmări
gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
* Se va urmări respectarea tehnicii
de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari
armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor
urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de interes (20 p)
* Se va urmari
dominanta de culoare si acord cromatic
(5 p)
* Se va urmari
mesajul pe care il transmite si simbolistica
(20 p)
* Se va urmari
dinamismul personajelor (5 p)
Oficiu 10 p.
Total 100 p.
Program:
ÎNSCRIEREA pentru ETAPA II și expedierea lucrărilor către
organizatori se va face în perioada 01.01.2017 – 28.02.2017 data poștei pe baza fişei
de înscriere (anexa). Participantii
la simpozion si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii
solicitate si chestionarul .
Pe fișa de înscriere simpozion, precizati dacă ați trimis și
material pentru culegere și de asemenea precizați daca este cu sau fără
publicare. Participanții numai la concurs gratuit NU POT TRIMITE MATERIAL
PENTRU CULEGERE.
Suntem în ETAPA II de înscriere și
expediere până pe 28.02.2017.
Cine se inscrie și expediază materialele în
prima etapa – o sa primească mai repede
rezultatele și întreaga documentatie a proiectului . Cei din etapa doi , vor
primi rezultatele tot în etapa doi , dupa ce îi terminam pe cei din prima etapă.
EXPEDIEREA LUCRARILOR se va face în perioada 01.01.2017
– 28.02.2017 (data poştei) pentru etapa II de inscriere .
Cine s-a inscris in
etapa I de concurs , nu mai este nevoie sa se inscrie din nou deoarece
structura proiectului este aceeasi – numai perioada de inscriere se prelungeste
.
Diferența între
cele doua etape este numai calendaristica.
Lucrările
elevilor și ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere (anexa) completată
corect; fișa de înscrieire trebuie sa
fie obligatoriu in 2 exemplare
completate pentru participanții la
concurs elevi – CRITERIU
ELIMINATORIU -, chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare -
completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării taxei de participare prin
mandat poştal sau banii direct în plicul cu
lucrări, preferăm banii direct in
plic si sigilati bine plicurile.
Pe plicul
autoadresat, timbrat vă treceți obligatoriu
adresa corecta și numărul de telefon.
Acolo unde nu aveți încredere în posta
expediați banii prin mandat poștal sau coletul sa fie recomandat cu confirmare
de primire .
Fiecare
persoană obligatoriu va pune plic
autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci
postale. Cine nu respectă cerintele , nu-și
scrie adresa corecta pe plic și nu
timbrează corespunzator nu primește diplomele !!!. NU putem expedia
diplome pentru mai multe persoane în acelasi plic. Fiecare
persoană iși pune plic autoadresat, obligatoriu – criteriu eliminatoriu .
Încercați să nu folosiți adresa școlii daca stiti ca nu
vi se înmaneaza corespondența. Indicați pe plic o adresă sigură la care sa primiți materialele. Scrieți obligatoriu
adresa dumneavoastră pe plicul autoadresat.
Puneti
banii în plic/colet și sigilați bine plicurile
, cu bandă scotch sau capse.
Am primit multe plicuri dezlipite sau colete agresate ; sigilați totul
foarte bine.
Sigilați temeinic cu bandă lată scotch atât plicurile cât și coletele mari .Protejați
munca dumneavoastră
ATENTIE !!!
Aceia dintre dvs care au avut probleme
cu poșta la expedierea coletelor către mine sau la primirea diplomelor – vă rog sa folosiți poșta privată pentru mai
multa sigurantă (Fan Curier , Cargus , Urgent Curier etc ).
Coletele cu valoare mare este obligatoriu
să fie trimise recomandate cu confirmare de primire , să fiți siguri că
ajung la mine .
Am avut probleme cu poșta . Unele
persoane nu au primit diplomele deși noi am facut eforturi mari și am trimis la
toti paricipanții . Aceia dintre dvs care
ați avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteți rugați sa puneti plic autoadresat pentru posta privata
(daca este in zona dvs ) cu adresa scrisa pe plic si nr sigur de telefon , fără
timbre , pt că o sa platiti coletul la primire .
Toate
materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion
Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc.IAŞI, jud. Iasi cu specificaţia pe plic CONCURS “NASTEREA DOMNULUI”
Lucrările
cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul şi rezumatul listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările
elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare pentru simpozion.
Un cadru
didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos, pe verso,
să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea
şi judeţul, numele cadrului didactic,
secţiunea.
Un cadru
didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice) sau la
una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o
singură dată.
Acordul de pareneriat
nu este obligatoriu; numai cine doreste.
DATA LIMITĂ A TRIMITERII
LUCRĂRILOR - 28 .02.2017 ,
pentru etapa II.
Vernisarea expoziţiei concursului va avea loc la şcoala
organizatoare în ianuarie 2017.
Jurizarea va fi facută de către
organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea expozitiei, conform
graficului stabilit; dupa 20 februarie 2017.
Expedierea premiilor , adeverințelor / diplomelor
de participare a celor din etapa I și etapa II se face în perioada: 25.02.2017
– 20.05.2017, pe adresele indicate de îndrumători în fişele de înscriere și
pe plicurile autoadresate. Participanţii vor trimite şi un plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei, în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
Se
vor acorda premii speciale, premiile I,
II, III, menţiuni şi diplome de excelenţă, de participare / adeverinţe
cadrelor îndrumătoare.
Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza și numele cadrului didactic coordonator precum
și avizele CAEN / CAER.
Nu se admit
contestaţii.
Lucrările
elevilor nu se restituie.
Nu se acorda
premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile
inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le
folosi liber.
Un cadru didactic
poate participa cu 2 lucrari pentru concurs sau 5 lucrari pentru concurs si
simpozion , indiferent de secţiune (la
elevi) şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice.
Fisa de înscriere completată trebuie
obligatoriu să fie în dublu exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu
eliminatoriu !!!
Aveti voie să expediati către mine mai
multe persoane în același colet și să puneți toți banii în același colet dar să
îl sigilati corespunzator, eventual faceți o lista cu fiecare participant;
coletul să fie recomandat pentru mai multă siguranță.
Pentru implicarea
in acest proiect – destul de amplu și cu
foarte multe cerinte – fiecare participant la sectiunea simpozion (cu sau fara
publicare) primeste urmatoarele
categorii de adeverinte;
Participanții la
SIMPOZION - cu sau fără publicare - primesc următoarele categorii de documente:
1.
Adeverință de membru al comisiei de evaluare / organizare a
concursului la nivel national – adeverință de organizator simpozion la nivel național pentru acele
cadre didactice care participă la simpozion cu sau fără publicare,
în numar de minim 4 persoane – maxim câți vreti dvs sa fiti - de la aceeasi școala sau școli /gradinite diferite
(profesori sau învățători) și care expediaza materialele intr-un singur colet către
noi ( pot fi si 4 persoane de la școli diferite dar să expedieze către noi
- obligatoriu – într-un singur colet).
2.
Adeverință pentru sustinerea performantei școlare și pregatirea remediala a elevilor.
3.
Adeverință de participant /colaborator la activitatile priectului, avizat M.E.C.S
4.
Adeverință de coordonator elevi.
5.
Titlu de excelența/Premiul I pentru cadrele
didactice care participă
cu doua lucrari proprii la
concurs.
6.
Adeverință pentru pregătirea lotului de participanți la
concursurile școlare avizate M.E.N.C.S
7.
Certificat
de voluntar pentru promovarea
culturii, a tradițiilor și obiceiurilor strămoșești
8.
Adeverință de participant la workshop-ul ,,Identitate și promovare naționala prin tradiții
și obiceiuri’’
9.
Diplomă și adeverintă de autor articol ISBN pentru simpozion
10.
Adeverinta de evaluator pt cei care nu fac parte din grup dar
care completează Chestionarul.
11. Organizator expozitie la nivel național pentru cadrele didactice care trimit poze vechi , autentice listate pe carton
lucios format A4 sau A5 sau masti originale
12. Adeverință de
Membru în echipa de proiect
13. Adeverință autor
articol revistă cu ISSN pentru cei care publică în revista proiectului.
14.
Diploma
participare Sesiune de Comunicari: ,,Parteneriatul Școală
– Familie – Comunitate – o
premisă a succesului educațional”.
În speranta unei frumoase colaborări vă multumim pentru
implicare și vă asteptam să vă răsplătim
munca și eforturile .
Pentru nelămuriri și alte detalii mă puteți contacta la:
Profesor metodist Nastasa Adriana, tel 0740421222, email addynastasa@yahoo.com
Urmeaza fișele de înscriere și chestionarul .
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE CONCURS NATIONAL
“Nasterea
Domnului-Renasterea Bucuriei” Editia VI-a
Scoala ,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iași, 2016-2017
Subsemnatul/a cadru didactic la
Scoala...........................................Jud..............
Declar
pe propria raspundere că nu percep taxă pentru acest proiect de la elevi sau părintii
acestora și nu plătesc taxă personală pentru concursul “Nasterea
Domnului-Renasterea Bucuriei” Editia VI-a.
Numele
și prenumele..............................................semnătura............................
NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR :
…………………..................................................................................................................
ŞCOALA: ................................................................./JUDEȚ..............................................
Secţiunea CONCURS ELEVI...........................................................................................
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitații de învatamant sau a dvs.
personală):.........................................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………
…………………………………………………………....……………………...............
E-MAIL, TEL:........................................................................................................
ÎNDRUMĂTOR ………..………................…………………………............…….......
Nr.
crt.
|
Numele şi prenumele elevului
|
Clasa
|
SECŢIUNEA
|
TITLUL LUCRĂRII
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE SIMPOZION NATIONAL
,,Parteneriatul Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții
spre viitor”.
Scoala ,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iasi, 2016-2017
Subsemnatul/a cadru didactic la
Scoala...........................................Jud..............
Declar
pe propria raspundere că nu percep taxă pentru acest proiect de la elevi sau
părintii acestora și nu plătesc taxă personală pentru concursul “Nasterea
Domnului-Renasterea Bucuriei” Editia VI-a.
Numele
și
prenumele..............................................semnătura............................
NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI
DIDACTIC:...................................................
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA:
................................................................./JUDET............................................
Secţiunea SIMPOZION........................................................................................................
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR (a unitații de învatamant sau a dvs.
personală):
.....................................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………..
…………………………………………………………....……………………..................
E-MAIL, TEL.
......................................................................................................................
SIMPOZION: CU PUBLICARE
FĂRĂ PUBLICARE
TITLUL LUCRARII...........................................................................................................
...................................................................................................................................................
ARTICOL
CULEGERE – DA
NU
TITLU................................................................................................................................
CHESTIONAR
,,Nașterea Domnului –
Renașterea Bucuriei” Ediția a VI-a Școala
,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iași, 2016-2017
1. De ce ați ales participarea la acest
proiect? A câta participare este?
2. Ce ați dobândit/veți dobândi dumneavoastră sau elevii prin implicarea în
acest proiect ; ce asteptări aveti ?
3. Considerați necesară continuarea
proiectului în urmatorii ani? De ce?
4. Doriti sa participati și la ediția
urmatoare? Dacă da, de ce?
Scoala, judetul:
Nume si prenume:
Semnatura:
Școala
,, Liteni” Iași
Şcoala ........................................... Judeţul ..................
Str. Principală Nr. 268 Iași Adresa
...........................................................................
Tel. 0232-724001
Tel. .................................................................................
Nr. .................. din ........................ Nr. .................. din .....................................................
ACORD DE PARTENERIAT
În
cadrul Concursului Național “Nașterea
Domnului-Renașterea Bucuriei”
Iaşi, Ediţia a VI-a 2016-2017
Încheiat astăzi, ..................2016 între:
• Şcoala
“Liteni” Iaşi, reprezentată de prof.
Gheorghe Moga, în calitate de director şi prof. Nastasă Adriana în
calitate de coordonator al proiectului național „Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”,
Iaşi, ediţia a VI-a, 2016.
• Şcoala ......................................................,
reprezentată de .....................................,.în calitate de director
şi ............................................................în calitate de
participant la proiectul „Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”,
Iaşi, ediţia a VI-a, 2016.
Durata: noiembrie 2016 -mai 2017.
Şcoala
coordonatoare se obligă :
·
Să distribuie regulamentul concursului şcolilor
partenere;
·
Să colecteze lucrările realizate de către
şcolile partenere şi să realizeze expoziţia;
·
Să asigure evaluarea lucrărilor de către comisia
de jurizare;
·
Să trimită tuturor participanţilor diplomele
obţinute în termenul stabilit;
·
Să mediatizeze rezultatele concursului.
Şcoala
participantă se obligă:
·
Să înscrie elevii în concurs;
·
Sa îndrume elevii în realizarea lucrărilor;
·
Să expedieze lucrările selectate pe adresa
şcolii coordonatoare;
·
Să distribuie elevilor participanţi diplomele/premiile cuvenite.
Prezentul Acord
se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
Partenerii se obligă să colaboreze
pe toată durata proiectului pentru ca acesta să se deruleze conform planului stabilit.
Şcoala“Liteni” Iaşi, Jud.
Iaşi Şcoala .............................................
Jud ...................
Director, Director, ..........................................................
prof. Gheorghe Moga
CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR,
COORDONATOR PROIECT, .....................................................................................
prof.
Nastasă Adriana
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu