sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Proiect Național „Nașterea Domnului – Renașterea Bucuriei” ediția VI Organizatori: Școala B.P.Hasdeu Iași ; Școala Liteni Iași

REGULAMENT DE ORGANIZARE



Proiectul este avizat în CAER  2016  cu  nr.  25981  din  28.02.2016,  pag. 33, poz. 1011.
Concursul - proiectul este înaintat spre avizare  CAEN/CAER  2017.

Concursul  este  gratuit . Fiecare cadru didactic poate înscrie maxim 2 elevi în concurs pentru care primeste 2 diplome.

Suntem in Etapa II de inscriere la proiect . Cine s-a inscris in etapa I , nu se mai inscrie odata pentru  ca proiectul este acelasi numai perioada de inscriere este prelungita .

ATENTIE, cine participa numai la concurs gratuit , nu poate primi   nici un  fel  de  adeverință; nici  măcar de  coordonator. Primește  2 diplome  pentru  cele  2  lucrări  ale elevilor înscriși.

Participarea la simpozion este altă parte a proiectului , independenta de concurs , are o structura complexa si presupune finanțare din partea participantului.
Participarea  la  SIMPOZION (cu publicare sau fără publicare) ISBN  presupune taxă.

Fiecare participant la simpozion- cu publicare sau fără publicare -  poate înscrie și maxim 5 elevi la concurs  pentru care nu platește taxă.
Fiecare participant la simpozion cu sau fara publicare primește întreaga documentație a proiectului – diplome și adeverințe - deoarece se implică prin muncă în întreaga structură a proiectului .(vezi sfârșitul regulamentului)

Participarea  la  sectiunea  revista  elevi ISSN  presupune  taxa  separată de simpozion.
În revista cu ISSN ,,Crăciunul văzut prin ochi de copil’’ nr. 4 pot publica articole și cadrele didactice  coordonatoare pentru  care  devin – autor articol ISSN.
Creațiile literare pot fi în orice limbă – Limba Engleză, Franceză, Spaniolă, Germana, etc.
Cine participă la simpozion , cu sau fără publicare , poate trimite material și pentru Culegerea „ Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini ’’ fără să plătească altă taxă . Culegerea are ISBN și CD-ul este gratuit .

Fiecare cadru didactic participant  completează obligatoriu  și  CHESTIONARUL  de la sfârșitul regulamentului pe  care  ÎL LISTAȚI  și  îl  puneți în coletul cu lucrări . Chestionarul  trebuie sa fie completat de mână și semnat . Obligatoriu completați și declarația de pe fișele de înscriere  unde se precizează faptul că nu percepeți taxă de la elevi sau parinti .

Se  pune  accentul  pe  cunoașterea , promovarea  și valorificarea  traditiilor  noastre  stramosesti  de  Crăciun , Anul Nou și Bobotează . Pentru aceasta realizăm CULEGEREA : „Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini’’

Concurs - gratuit  pentru 2 lucrări elevi.
Simpozion fără publicare - 70  lei  plus 5 elevi la concurs gratuit.
Simpozion cu publicare  CD cu ISBN - 75  lei  plus 5 elevi la concurs gratuit.
Revistă  CD cu ISSN  elevi - 15 lei.
Culegerea pe CD cu ISBN: „Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini’’ gratuit pentru cei care vin si la simpozion .

 Secţiuni
CONCURSUL NATIONAL “Nașterea Domnului-Renașterea Bucuriei”  se desfăşoară astfel:

TOATE SECŢIUNILE AU CA TEMĂ PRINCIPALĂ un motiv religios din sfera sărbătorilor Nașterii Domnului şi/sau tradiţii şi obiceiuri locale legate de sărbătorile de iarnă:  peisaje de iarnă, jocuri de iarnă, bradul impodobit de Craciun tradiţii si obiceiuri de Crăciun si Anul Nou( colindători, urători, măşti si mascaţi, jocul caprei, al ursului), bucuria sosirii lui Moş Crăciun, iarna ca anotimp al bucuriei etc.

I .  SECŢIUNEA  ELEVI:

CONCURS - SECTIUNI
1.      Creaţie plastică clasică – pictură, desen (acuarelă, guaşe, creion, ceracolor,); format A3 sau A4.
2.      Creaţie tehnologică/abilităţi practice: colaje simple sau mixte (orice tehnică), felicitări, mici decoraţiuni, etc., din materiale diverse, inclusiv reciclabile, format A4, A3 sau orice format.
3.      Felicitări – format A5 sau orice format;
4.      Creaţie tehnico-informatică: desen, grafică pe calculator, Power Point, Paint etc. A4 sau orice format.
5.      Fotografie  mai ales fotografii VECHI – format A 4 – ce ilustrează  traditiile si obiceiurile stramosesti , costume populare vechi, șezători, hora satului, etc; Sfânta Sărbătoare sau activităţi extraşcolare legate de Crăciun și Anul Nou (serbări, grupuri de colindători, uratori,  bucuria venirii lui Mos Crăciun, voluntariat, mascați, jocul caprei, ursului etc.). Fotografiile pot fi listate, pe carton lucios .
6.      Creaţie literară (proză, poezie, eseu, compuneri, povestiri, scrisori catre Mos Craciun sau catre parintii plecați departe, etc) având ca temă: frumusetea iernii, bogatia traditiilor, bucuria jocurilor de iarna, etc.
7.      Măști si origami de Cărciun si Anul Nou din diverse materiale, inclusiv reciclabile, tehnica Quilling, etc.
8.      Icoane pe lemn, sticla sau orice suport si in orice format.
9.      Orice fel de decoartiune de Craiun si Anul Nou confecționate inclusiv din materiale reciclabile.
10.  Afis, poster, machetă, rebus sau absolut orice fel de creație care respectă tematica dată.

CD  ce  cuprinde  REVISTA  CU  ISSN  - Crăciunul văzut  prin ochi de copil – nr. 4  pentru  cadrele didactice care doresc  publicarea  creațiilor  literare  ale elevilor. Cadrele didactice pot publica articole proprii în revistă, devenind autori de articol ISSN, fără să plătească nimic suplimentar.

II .  SECŢIUNEA  CADRE DIDACTICE:
Sesiune de referate şi comunicări ale cadrelor didactice -  SIMPOZION  NATIONAL sub titlul:

,,Parteneriatul  Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții spre viitor”.

Lucrarea poate fi redactată  în orice limbă de circulație internațională doriți.
Participarea este cu publicarea lucrării sau fără publicarea lucrării.
Cine nu dorește publicarea lucrării în CD cu ISBN nu mai trimite lucrarea nici pe email nici listată în plic. Puneți în plic numai prima pagină listată și precizați pe fisă – fără publicare.

Participanții la simpozion FĂRĂ PUBLICARE  - OBLIGATORIU TRIMIT MAIL pe adresa simpozionului cu titlul: Particip la simpozion fără publicare. Nu trebuie atașament.
Activitățile extrașcolare – serbări, scenete, etc – proiectele educative, le puteți publica întregi, fără rezumat.

Secțiuni simpozion:

a.     Sărbatoarea  Nașterii Domnului –  abordare teologică;
b.     Tradiții și obiceiuri locale de Crăciun, Anul Nou și Bobotează (referate, eseuri, etc)
c.      Activități extrașcolare legate de sărbatorile de Iarna.(voluntariat, proiecte educative, scenete, serbări, colindători, urători, prezentări PPT).
d.     Parteneriate școală – comunitate în cadrul diverselor proiecte; parteneriate din proiecte internaționale Erasmus etc;  parteneriate între școli de la sat cu școli de la oraș cum ar fi: ,,Punți între sat și oraș” pentru cunoașterea tradițiilor si a obiceiurilor sau orice fel de alt parteneriat.
e.     Familia și rolul ei în reușita educaționala a elevului.
f.       Familia și rolul ei  în comunitate; familia – abordare teologică, civică etc.
g.     Crăciunul  în Europa.
h.     Importanța Parteneriatului Școală – Familie.
Respectivele lucrări vor fi publicate într-un CD cu ISBN, pe care îl va primi fiecare participant care doreste publicarea .

Cadrele  didactice  pot  participa  cu  două  lucrări  proprii în concurs după  modelul  de   la  secțiunea  elevi  de  mai  sus    respectiv  de  la  1-10  (desen, pictură, colaje, felicitări,  măști,  icoane, etc.)
Pentru  cele  doua  lucrari  cadrele  didactice  primesc  Diploma  de  Excelenta  si  Premiul  I.

1.      Condiţii de participare la concurs
              Participanţii la concurs sunt:
- cadre didactice;
- preşcolari de la orice nivel;
- elevii claselor  I- VIII;
            - elevii claselor IX-XII.
Lucrările trimise vor respecta următoarele cerinţe de elaborare

ELEVI  –  Concurs 
- lucrările elaborate trebuie să aibă ca temă un motiv religios din sfera sărbătorilor Nasterii Domnului si/ sau traditii si obiceiuri legate de sarbatorile de iarna: peisaje de iarna, jocuri de iarna, traditii si obiceiuri de Craciun si Anul Nou( colindători, urători, măști și mascati), bucuria sosirii lui Mos Craciun, etc
            -pot fi și lucrări colective realizate de un grup de elevi sau de colectivul clasei
-toate lucrările trebuie elaborate în formatul ales în secţiune;
-sunt acceptate toate tehnicile de lucru pe orice suport (hartie, carton, etc.);
-toate lucrările de la secţiunea 4, 5 (elevi) trebuiesc printate color în format A4;
-creaţiile literare (elevi) vor fi tehnoredactate în format A4, scris la un rand, cu font Times New   Roman, caractere dimensiunea 12, marginile de 2 cm, cu diacritice şi să nu depăşescă 1-3 pagini.
Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Sub titlu, în stânga se vor trece: numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul, numele cadrului didactic coordonator (fără etichetă pe verso)
La două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării (Times New Roman,12);
Lucrările se listeaza A4  şi se pun în plic.

ELEVI – Revista „ Crăciunul văzut prin ochi de copil” – nr.4
- cadrele didactice care doresc publicarea creatiilor literare ale elevilor intr-un CD cu ISSN( revista) vor trebui să trimita lucrarile și în format electronic pe adresa: concurscraciunelevi@yahoo.com iar taxa de participare este de 15 lei.
- este necesar ca pe fiecare lucrare de la secţiunile 1-10, elevi, fara creatiile literare (în partea din dreapta jos, pe verso) să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, clasa, şcoala, localitatea şi judeţul,  numele cadrului didactic coordonator, secţiunea.

Fiecare cadru didactic poate înscrie în concurs 2 lucrări ale elevilor daca participa numai la concurs gratuit și 5 lucrari ale elevilor daca participa la simpozion (cu sau fara publicare), indiferent de secţiune; un elev poate participa la mai multe secţiuni.

CADRE  DIDACTICE  SIMPOZION  NATIONAL – cerinte de elaborare

,,Parteneriatul  Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții spre viitor”.

Cine NU dorește publicarea lucrării in CD cu ISBN , NU mai trimite lucrarea pe email și nici listată în plic . Listează numai prima pagină și precizeaza pe fișă – Fără publicare .

Participanții la simpozion fără publicare obligatoriu trimit mail pe adresa simpozionului cu titlul: Particip la simpozion fără publicare. Nu trebuie atașament.

La simpozion participarea poate fi cu publicarea lucrarii in CD cu ISBN – 75 lei sau fara publicarea lucrarii70 lei (pentru ambele forme de participare se primesc toate categoriie de adeverinte dupa cum se vede la sfarsitul regulamentului)
Participanții la simpozion pot înscrie gratuit și 5 elevi in concurs.
Fiecare cadru didactic poate participa cu 2 lucrări proprii la secţiunile 1-10 şi un referat la simpozion.
La secţiunile 1 -10 cerinţele sunt aceleaşi ca şi la elevi.

Se acceptă doi coordonatori pentru un referat dar fiecare plateste taxa separat, ambii vor primi întreaga documentație a proiectului și  CD cu ISBN.
La secţiunea simpozion national, condiţiile de tehnoredactare sunt următoarele:

a)             Redactarea lucrărilor (referatelor):
Ø      se va face în format A4, scris la un rând, cu margini egale de 2 cm (text aliniat justified);
Ø      titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;
Ø      la două rânduri de titlu, in dreapta se va scrie autorul, instituţia si localitatea (Times New Roman, 12, Bold);
Ø      la două rânduri sub numele autorului se va scrie textul lucrării cu diacritice (Times New Roman,12);
 lucrările primite şi care respectă (obligatoriu) criteriile menţionate anterior  vor apărea in  publicația cu titlul,
,,Parteneriatul  Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții spre viitor”.

Ø       având caracter national cu ISBN
Ø      bibliografia se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordine alfabetică, astfel: nume, prenume – autor, anul, titlul, editura;
Ø      acolo unde nu aveti bibliografie nu este obligatorie consemnarea acesteia.
Ø      vă rugăm să folosiţi semnele diacritice corespunzătoare limbii române – eliminatoriu
Ø      lucrarea trebuie să aibă între 3-5 pagini.
Ø      pentru publicarea lucrării, aceasta va fi însoţită de un rezumat  de  maxim 2 pagini.
Ø      lucrarea şi rezumatul vor fi transmise în format electronic, în ataşament, în două fişiere separate, cu următoarele denumiri:
-lucrare (poate avea maxim 5 pagini)
-rezumat  (maxim 2 pagini) 
           Rezumatul va fi trimis  și  în format listat în plic - obligatoriu impreuna cu fisa de inscriere.
Lucrarea și rezumatul pentru simpozion  vor fi trimise în format electronic la următoarea adresă de mail: concurscraciun@yahoo.com  în două fișiere separate iar rezumatul  şi în format listat, în plicul cu lucrări.
Atentie!!! Nu trimiteti lucrările decat prin email la adresa indicată. NU PUBLICAM  lucrările trimise prin wetransfer, dropbox sau alte forme deoarece ori nu ajung la noi ori se sterg automat înainte ca editura să le preia – să le descarce de pe mail .
Vă rog să nu trimiteti fisele de înscriere pe email.
Nu mai trimiteti lucrările pe adresa mea personala de email, ci trimiteti-le pe adresa indicata mai sus.
Organizatorii  nu  își  asumă  responsabilitatea  pentru conținutul științific al lucrărilor sau pentru  cele care nu respectă cerințele prezentului regulament.

CULEGEREA  „Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini’’
Cadrele didactice participante la Simpozion , cu sau fără publicare , pot trimite un material pentru a fi publicat în această culegere . Materialul format Word  trebuie să aibă maxim 2-3 pagini , minim cât doreste fiecare sa scrie . Conditiile de tehnoredactare sunt aceleasi de la simpozion – vezi mai sus . În cele 2-3 pagini puteti povesti o traditie , un obicei străvechi sau mai multe .
Fiecare cadru  didactic  poate culege  traditia , obiceiul respectiv de la batrânii satului , de la rudele foarte bătrâne care inca mai cunosc unele practici ritualice , unele obiceiuri ce sunt pe cale sa dispara , sa se piarda si care au stansa legatura cu sarbatorile de iarna.
Fiecare participant povestește cu propriile cuvinte cum se petreceau efectiv Sărbătorile de iarnă odinioara (Crăciunul, Anul Nou, Boboteaza). Culege informațiile de la bătrânii satului, părinți, străbunici, din ziarele vechi sau publicații vechi, din jurnale vechi de însemnări. Povestiți despre șezătorile de altădată;  despre hora satuluiș bandele de jieni și arnăuți, colindători, urători.
Pentru culegere puteți trimite fie textul pentru publicat sau fotografii vechi de la aceste evenimente însoțite de explicații; scrisori sau felicitări poștale vechi treimise de sărbători, decupaje din ziare vechi care descriu modul de petrecere al sărbatorilor de odinioară; fotografii de la hora satului, fotografii de familie cu prilejul sărbatorilor, etc. Toate materialele vizuale (poze, scrisori, felicitări, decupaje din ziare vechi, etc) se scanează și însoțite de un scurt text explicativ (precum  nume, prenume autor/culegător, școala, județul, titlul obiceiului) se trimit pe mail la adresa legendecraciun@yahoo.com.
Pozele listate pe carton lucios alb – negru sau color se trimit și în plic pentru expozitie. Punem mare accent pe aceste poze vechi.
    Puteti povesti despre orice fel de obicei din zona dumneavoasta geografica si etnografica  ; de la                          cum se merge cu colinda in zona dumneavoastra – cum se fac cetele de colindatori , cum se intalnesc sa faca repetitie ; cum se ura si se seamana de anul nou ; cum se merge cu banda de jieni ; cum se merge cu capra cu toba ; cum se fac cetele de mascati ; practica jocului ursului , al cerbului ; ce obiceiuri sunt de boboteaza in zona dumneavoastra – de la crucea de gheata si innotatul in apele reci la orice alte obiceiuri prezente in zonele dumneavoastra .
Cine detine textul original al uraturii sau obiceiului respectiv poate sa il publice chiar daca depaseste nr de pagini sugerat de noi . Practic orice fel de traditie, obicei al locului este foarte bine venit .
Sunt o multitudine de astfel de obiceiuri , de ritualuri în diferite zone ale tarii . Va rog sa le culegeti sau sa vi le amintiti așa cum vi le-au povestit bunicii și strabunicii si sa le redam generatiilor viitoare .
ATENTIE !! Nu preluati materiale de pe internet . Fiti originali , povestiti sau redati materialul cules in cuvintele dumneavoastra simple , în limbajul simplu al țăranului care a trăit aceste obiceiuri și taditii .
Daca aveti  poze vechi sau mai noi care sa ilustreze obiceiul respectiv – uratori , colindatori , bande de haiduci sau jieni , hore ale satului , capra , urs , cerb , mascati , scenete de Crăciun, șezători, etc – scanați-le și incadrati-le în textul respectiv . Astfel avem și descrierea obiceiului și ilustrarea acestuia .

Cine are numai poze vechi sau actuale – alb negru sau color – fara sa aiba text de publicat , poate publica numai pozele . Le scanati si le incadrati in pagina , eventual dati un titlu referitor la ce surprinde poza ; jocul caprei , banda de jieni sau de arnauti , oameni in costume nationale autentice care reprezinta bine o zona anume etnografica , dansatori  , fanfara de anul nou etc ; apoi va puteti trece numele dvs la autor si localitatea , judetul , anul - daca poza este foarte veche .
Vreau sa trimiteti poze cat mai vechi si autentice , valoroase sa ne putem cunoaste bine RADACINILE  ROMANESTI , sa vada si copiii nostri de unde venim .
Puteti trimite una, doua , poze listate pe carton lucios – nu hartie fotografica pentru ca e scumpa – in format A4 sau A5 , pentru a le include în expozitia noastra .

Materialul pentru publicat în culegere –fisier Word va fi trimis pe urmatoarea adresa de email ;
legendecraciun@yahoo.com în atașament.

     Este interzisă perceperea de taxe de la elevi – deoarece concursul este gratuit pt elevi -  condiție obligatorie. Fiecare profesor își plateste singur taxele pentru   participarea la acest proiect întrucat vizeaza perfecționarea personala. Completati obligatoriu declarația de la inceputul fișei de înscriere .

Concurs gratuit – pentru 2 elevi inscrisi.
Simpozion fara publicare:  70 lei plus  maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Simpozion cu publicare:  75 lei plus  maxim 5 elevi inscrisi gratuit la concurs.
Revista  ISSN elevi:  15 lei.
Culegerea: ,,Crăciunul de altădată în cuvinte și imagini” – gratuit.

Cei care participă numai  la concurs  gratuit  primesc doar doua diplome pentru elevi – unii au înțeles greșit acest aspect .

 Fiecare participa la ce sectiune doreste.
 Participarea este prin corespondenţă.

2.      Criterii de evaluare / jurizare – barem de notare
* Se va urmari respectarea temei date si a dimensiunii standard a lucrarii.  (5 p)
* Se va urmări gradul de originalitate şi imaginaţie.(20 p)
           * Se va urmări respectarea tehnicii de lucru aleasă.(5 p)
* Se va urmari armonia si unitatea compozitiilor (10 p)
* Se vor urmari contrastele acord – dominanta; ritmul plastic; centrele de interes  (20 p)
* Se va urmari dominanta de culoare si acord cromatic  (5 p)
* Se va urmari mesajul pe care il transmite si simbolistica  (20 p)
* Se va urmari dinamismul personajelor  (5 p)
  Oficiu 10 p.
  Total 100 p.

  Program:

ÎNSCRIEREA pentru ETAPA II și expedierea lucrărilor către organizatori se va face în perioada 01.01.201728.02.2017 data poștei  pe baza fişei de înscriere (anexa). Participantii la simpozion si concurs vor completa fisele de inscriere aferente sectiunii solicitate si chestionarul .
Pe fișa de înscriere  simpozion, precizati dacă ați trimis și material pentru culegere și de asemenea precizați daca este cu sau fără publicare. Participanții numai la concurs gratuit NU POT TRIMITE MATERIAL PENTRU CULEGERE.
Suntem în ETAPA II de înscriere și expediere până pe 28.02.2017.
Cine se inscrie și expediază materialele în prima etapa – o sa primească mai repede rezultatele și întreaga documentatie a proiectului . Cei din etapa doi , vor primi rezultatele tot în etapa doi , dupa ce îi terminam pe cei din prima etapă.

            EXPEDIEREA  LUCRARILOR  se va face în perioada  01.01.2017 – 28.02.2017 (data poştei) pentru etapa II de inscriere .

Cine s-a inscris in etapa I de concurs , nu mai este nevoie sa se inscrie din nou deoarece structura proiectului este aceeasi – numai perioada de inscriere se prelungeste .

            Diferența între cele doua etape este numai calendaristica.
Lucrările elevilor și ale cadrelor didactice , împreună cu fişa de înscriere (anexa) completată corect; fișa de înscrieire trebuie sa fie obligatoriu in 2 exemplare completate pentru participanții la concurs eleviCRITERIU ELIMINATORIU -, chestionarul , acordul de parteneriat în două exemplare - completat cu datele dumneavoastră, precum şi un plic A4 cu burduf  autoadresat şi timbrat – timbru de 4 lei şi dovada achitării taxei de participare prin mandat poştal  sau banii  direct în plicul cu lucrări, preferăm banii direct in plic si sigilati bine plicurile.
Pe plicul autoadresat, timbrat vă treceți obligatoriu adresa corecta  și numărul de telefon.
Acolo unde nu aveți încredere în posta expediați banii prin mandat poștal sau coletul sa fie recomandat cu confirmare de primire .
Fiecare persoană obligatoriu va pune plic autoadresat, timbrat corespunzator, nu mai folositi timbre fiscale, ci postale. Cine nu respectă cerintele , nu-și scrie adresa corecta  pe plic și nu timbrează corespunzator  nu  primește diplomele !!!. NU putem expedia diplome pentru mai multe persoane în acelasi plic.  Fiecare persoană iși pune plic autoadresat, obligatoriucriteriu eliminatoriu .
            Încercați  să nu folosiți adresa școlii daca stiti ca nu vi se înmaneaza corespondența. Indicați pe plic o adresă sigură la care sa primiți materialele. Scrieți obligatoriu adresa dumneavoastră pe plicul autoadresat.
            Puneti banii în plic/colet și sigilați bine plicurile , cu bandă scotch sau capse.
Am primit multe plicuri dezlipite sau colete agresate ; sigilați totul foarte bine.  
Sigilați temeinic cu bandă lată  scotch atât plicurile cât și coletele mari .Protejați munca dumneavoastră
ATENTIE !!! Aceia dintre dvs care au avut probleme cu poșta la expedierea coletelor către mine sau la primirea diplomelor – vă rog sa folosiți poșta privată pentru mai multa sigurantă (Fan Curier , Cargus , Urgent Curier etc ).
Coletele cu valoare mare este obligatoriu să fie trimise recomandate cu confirmare de primire , să fiți siguri că ajung la mine .
Am avut probleme cu poșta . Unele persoane nu au primit diplomele deși noi am facut eforturi mari și am trimis la toti paricipanții . Aceia dintre dvs care ați avut probleme cu primirea documentelor de la noi – sunteți rugați sa puneti plic autoadresat pentru posta privata (daca este in zona dvs ) cu adresa scrisa pe plic si nr sigur de telefon , fără timbre , pt că o sa platiti coletul la primire .
Toate materialele vor fi expediate într-un plic/colet pe următoarea adresă:
Prof. Nastasă Adriana la Şc. „B. P. Hasdeu”, Corp A, Str. Ion Creangă, nr. 27, cod 700317, Loc.IAŞI, jud. Iasi cu specificaţia pe plic CONCURS “NASTEREA DOMNULUI”
Lucrările cadrelor didactice, împreună cu fişele de înscriere , chestionarul  şi rezumatul  listat, se pun în acelaşi plic cu lucrările elevilor, inclusiv plicul autoadresat şi taxa de participare pentru simpozion.
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari proprii (în partea din dreapta jos, pe verso, să fie o etichetă în care se va specifica: titlul lucrării, şcoala, localitatea şi judeţul,  numele cadrului didactic, secţiunea.
Un cadru didactic poate participa la ambele secţiuni (elevi şi cadre didactice) sau la una dintre ele, la care doreşte fiecare iar plicul autoadresat îl pune o singură dată.
Acordul de pareneriat nu este obligatoriu; numai cine doreste.
            DATA  LIMITĂ  A  TRIMITERII   LUCRĂRILOR - 28 .02.2017 , pentru etapa II.
Vernisarea expoziţiei concursului va avea loc la şcoala organizatoare în ianuarie 2017.
Jurizarea va fi facută de către organizatori şi partenerii concursului dupa realizarea expozitiei, conform graficului stabilit; dupa 20 februarie 2017.
            Expedierea premiilor , adeverințelor / diplomelor de participare a celor din etapa I și etapa II se face în perioada: 25.02.2017 – 20.05.2017, pe adresele indicate de îndrumători în fişele de înscriere și pe plicurile autoadresate. Participanţii vor trimite şi un plic autoadresat, format A4, timbrat - timbru de 4 lei,  în vederea primirii adeverinţelor şi premiilor.
            Se vor acorda premii speciale, premiile I, II, III, menţiuni şi diplome de excelenţă, de participare / adeverinţe cadrelor îndrumătoare.
Nu se trimit diplome on-line!
Pe diplome se va preciza și numele cadrului didactic coordonator precum și avizele CAEN / CAER.          
Nu se admit contestaţii.
Lucrările elevilor nu se restituie.
Nu se acorda premii in bani sau alte bunuri materiale.
Lucrarile inscrise in concurs devin proprietatea organizatorilor , cu dreptul de a le folosi liber. 
Un cadru didactic poate participa cu 2 lucrari pentru concurs sau 5 lucrari pentru concurs si simpozion  , indiferent de secţiune (la elevi) şi două lucrări proprii la secţiunea cadre didactice.
Fisa de înscriere completată trebuie obligatoriu să fie în dublu exemplar pentru sectiunea elevi, criteriu eliminatoriu !!!
Aveti voie să expediati către mine mai multe persoane în același colet și să puneți toți banii în același colet dar să îl sigilati corespunzator, eventual faceți o lista cu fiecare participant; coletul să fie recomandat pentru mai multă siguranță.

Pentru implicarea in acest proiect – destul de amplu și cu foarte multe cerinte – fiecare participant la sectiunea simpozion (cu sau fara publicare) primeste urmatoarele categorii de adeverinte;
Participanții la SIMPOZION - cu sau fără publicare - primesc următoarele categorii de documente:

1.      Adeverință de membru al comisiei de evaluare / organizare  a concursului la nivel national – adeverință de organizator simpozion la nivel național pentru acele  cadre didactice  care  participă la simpozion cu sau fără publicare, în numar de minim 4 persoane – maxim câți vreti dvs sa fiti -  de la aceeasi școala sau școli /gradinite diferite (profesori sau învățători) și care expediaza materialele intr-un singur colet către noi ( pot fi si 4 persoane de la școli diferite dar să expedieze către noi -  obligatoriu – într-un singur colet).
2.      Adeverință pentru sustinerea performantei  școlare și pregatirea remediala a elevilor.
3.      Adeverință de participant /colaborator la activitatile priectului, avizat M.E.C.S
4.      Adeverință de coordonator elevi.
5.      Titlu  de excelența/Premiul I pentru  cadrele  didactice  care  participă  cu doua  lucrari proprii la concurs.
6.      Adeverință pentru pregătirea lotului de participanți la concursurile școlare avizate M.E.N.C.S
7.      Certificat de voluntar  pentru promovarea culturii, a tradițiilor și obiceiurilor strămoșești
8.      Adeverință de participant la workshop-ul ,,Identitate și promovare naționala prin tradiții și obiceiuri’’
9.      Diplomă și adeverintă de autor articol ISBN pentru simpozion
10.  Adeverinta de evaluator  pt cei care nu fac parte din grup  dar  care completează Chestionarul.

11.  Organizator  expozitie  la nivel național  pentru cadrele didactice  care trimit  poze vechi , autentice listate pe carton lucios format A4 sau A5 sau masti originale

12.  Adeverință de Membru în echipa de proiect

13.  Adeverință autor articol revistă cu ISSN pentru cei care publică în revista proiectului.

      14. Diploma participare  Sesiune de Comunicari: ,,Parteneriatul  Școală – Familie – Comunitate – o                                                                                                               premisă a succesului educațional”.     

În speranta  unei  frumoase colaborări vă  multumim  pentru  implicare  și vă asteptam să vă răsplătim  munca și eforturile .
Pentru  nelămuriri și alte detalii  mă puteți contacta la:
Profesor  metodist  Nastasa Adriana, tel 0740421222, email addynastasa@yahoo.com
Urmeaza  fișele de înscriere și chestionarul .




FIŞĂ DE ÎNSCRIERE CONCURS NATIONAL

“Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei” Editia VI-a

Scoala ,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iași, 2016-2017

Subsemnatul/a cadru didactic la Scoala...........................................Jud..............
Declar pe propria raspundere că nu percep taxă pentru acest proiect de la elevi sau părintii acestora și nu plătesc taxă personală pentru concursul “Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei” Editia VI-a.
Numele și prenumele..............................................semnătura............................


NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR :
…………………..................................................................................................................
ŞCOALA: ................................................................./JUDEȚ..............................................
Secţiunea CONCURS  ELEVI...........................................................................................                       
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR ( a unitații de învatamant sau a dvs. personală):.........................................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………
…………………………………………………………....……………………...............
E-MAIL, TEL:........................................................................................................
ÎNDRUMĂTOR ………..………................…………………………............…….......

Nr.
crt.
Numele şi prenumele elevului
Clasa
SECŢIUNEA
 TITLUL LUCRĂRII
1.




2.




3.




4.




5






FIŞĂ DE ÎNSCRIERE SIMPOZION NATIONAL

,,Parteneriatul  Școală – Familie – Comunitate – prin tradiții spre viitor”.

Scoala ,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iasi, 2016-2017

Subsemnatul/a cadru didactic la Scoala...........................................Jud..............
Declar pe propria raspundere că nu percep taxă pentru acest proiect de la elevi sau părintii acestora și nu plătesc taxă personală pentru concursul “Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei” Editia VI-a.
Numele și prenumele..............................................semnătura............................

NUMELE ŞI PRENUMELE CADRULUI DIDACTIC:...................................................
…………………...............................................................................................................
ŞCOALA: ................................................................./JUDET............................................
Secţiunea  SIMPOZION........................................................................................................                    
ADRESA PENTRU TRIMITEREA DIPLOMELOR (a unitații de învatamant sau a dvs. personală):  .....................................................................................................................
………………………………………………………………………….......……………..
…………………………………………………………....……………………..................
E-MAIL, TEL. ......................................................................................................................
 


SIMPOZION:   CU PUBLICARE                                         FĂRĂ  PUBLICARE       


TITLUL   LUCRARII...........................................................................................................

...................................................................................................................................................



ARTICOL CULEGERE – DA                                              NU


TITLU................................................................................................................................

CHESTIONAR
,,Nașterea Domnului – Renașterea Bucuriei”  Ediția  a VI-a  Școala ,,Liteni” și ‚‚B.P.Hasdeu’’-Iași, 2016-2017


1.      De ce ați ales participarea la acest proiect? A câta  participare este?





2.      Ce ați dobândit/veți dobândi  dumneavoastră sau elevii prin implicarea în acest proiect ; ce asteptări aveti ?





3.      Considerați necesară continuarea proiectului în urmatorii ani? De ce?



                                                 

4.      Doriti sa participati și la ediția urmatoare? Dacă da, de ce?




Scoala,  judetul:
Nume si prenume:
Semnatura:

Școala ,, Liteni” Iași                                                    Şcoala ........................................... Judeţul ..................
Str. Principală Nr. 268 Iași                                         Adresa ...........................................................................
Tel. 0232-724001                                                        Tel. .................................................................................
Nr. .................. din ........................                            Nr. .................. din .....................................................
                                                                             
ACORD DE PARTENERIAT
În cadrul Concursului Național  “Nașterea Domnului-Renașterea Bucuriei”
Iaşi,  Ediţia a VI-a 2016-2017
Încheiat astăzi, ..................2016 între:

•     Şcoala “Liteni” Iaşi, reprezentată de prof. Gheorghe Moga, în calitate de director şi prof. Nastasă Adriana  în calitate de coordonator al proiectului național „Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”, Iaşi, ediţia a VI-a, 2016.
•    Şcoala ......................................................, reprezentată de .....................................,.în calitate de director şi ............................................................în calitate de participant la proiectul Nasterea Domnului-Renasterea Bucuriei”, Iaşi, ediţia a VI-a, 2016.
   Durata:  noiembrie 2016 -mai 2017.
   Şcoala coordonatoare se obligă :
·        Să distribuie regulamentul concursului şcolilor partenere;
·        Să colecteze lucrările realizate de către şcolile partenere şi să realizeze expoziţia;
·        Să asigure evaluarea lucrărilor de către comisia de jurizare;
·        Să trimită tuturor participanţilor diplomele obţinute în termenul stabilit;
·        Să mediatizeze rezultatele concursului.
   Şcoala participantă se obligă:
·        Să înscrie elevii în concurs;
·        Sa îndrume elevii în realizarea lucrărilor;
·        Să expedieze lucrările selectate pe adresa şcolii coordonatoare;
·        Să distribuie elevilor participanţi diplomele/premiile cuvenite.     
Prezentul Acord se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
Partenerii se obligă să colaboreze pe toată durata proiectului pentru ca acesta să se deruleze  conform planului stabilit.

Şcoala“Liteni” IaşiJud. Iaşi                                      Şcoala ............................................. Jud ...................
           Director,                                                        Director, ..........................................................           prof. Gheorghe Moga                                             
                                                                                   CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR,

COORDONATOR  PROIECT,                                   .....................................................................................

  prof. Nastasă Adriana                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu