sâmbătă, 30 octombrie 2021

CERERE DE CĂSĂTORIE LA VÂRSTA A TREIA

 


Se-ntâlniră prima oară.

El, un pensionar de drept

Ea, o fostă bugetară,

Și-al bisericii adept.

La o mică sindrofie,

Unde, înspre dimineață,

Îi veni lui pe chelie,

(Stând o noapte față-n față...),

S-o întrebe printre rânduri:

- Vrei să fii soția mea?!

Ea nu stă deloc pe gânduri.

- Sigur domnule c-aș vrea.

Au plecat spre dormitoare

Că de somn erau hapsâni

Cu bun simț și-n suflet soare

Cum stă bine la bătrâni

Fiecare-n cămăruța,

Din micuțul lor hotel.

Repede-adormi băbuța,

Cum și moșu cred de-alfel.

Se sculă în disperare,

C-a uitat deja cum fu

A spus DA la întrebare?

S-au răspunse baba NU?

Îi telefonă în grabă,

Deși , nu îi prea convine,

Nu voia față de babă,

Să se facă de rușine,

- După noaptea minunată

Zău, mă simt anapoda

La-ntrebarea mea privată,

Ai răspuns cu NU sau DA?

- Am spus DA și mulțumesc,

C-ai sunat...a spus bătrâna

Nu puteam să-mi amintesc,

Cine îmi ceruse mâna...

 

            de Nicu Stancu

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu