duminică, 31 octombrie 2021

FEMEIA, ETERNA POVESTE...

 

Acum câteva zile am primit o cerere de prietenie pe Facebook, de la un tânăr de aproximativ 25 de ani, adevărul că mi-a atras atenția.

Voiam să știu de ce un tânăr, care putea fi fiul meu, voia să-mi fie prieten!

Ce ar fi putut fi special în profilul meu?!

Așa că am acceptat-o.

Apoi a început să-mi trimită mesaje private.

M-a salutat foarte amabil și ei i-am răspuns.

M-a întrebat de vârsta mea și din moment ce nu-mi place să mint, i-am spus ... Am 57 de ani, mi-a spus că arăt foarte bine și că sunt foarte drăguță. (Trebuie să mărturisesc că mi-au plăcut complimentele lui).

Am continuat să vorbim mult timp și de la un moment la altul a pus o întrebare. A spus dacă putem vorbi despre lucruri pentru adulți!

După un timp i-am răspuns că da, mi-a răspuns cu o față mirată.

A spus că vă mulțumesc frumos, începeți.

Ei bine, am început să-i spun că mă dureau genunchii și șoldurile, mă durea spatele când era foarte frig, că mi s-au umflat picioarele, că sufăr de hipertensiune, că sunt astmatică și că uneori genunchiul are o perioadă minunată - ca în momentele astea - și altele pe care nu le suport ...

Că sunt foarte independentă, că am multă insomnie și că am crampe foarte des, mai ales când dorm. Că sforăi noaptea!

Că am nevoie de ochelari de lectură, că dorm plină de creme pentru riduri, că ador muzica anilor 80, că am aciditate și că, dacă cel mult trebuie să dorm aproape așezată în sus, că am reumatism și că pot fi operată anul acesta.

Când am așteptat să răspundă, nu știam ce s-a întâmplat și el m-a blocat!!!

Vor să vorbească despre lucruri pentru adulți și nu suportă !!! Nu înțeleg!

DOAMNELE DE PESTE 50 DE ANI SUNTEM TOATE MINUNATE!!!

Sursa: net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu