vineri, 29 octombrie 2021

A trecut la Domnul Preacuviosul Părinte Arhim. Emanuil Rus, starețul Mănăstirii „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad

 


După o viață pusă în slujba credinței, Preacuviosul Părinte Arhim. Emanuil Rus, starețul Mănăstirii „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad din Protopopiatul Ortodox Român Oaș a trecut la Domnul.

Plecarea sa la cele veșnice este o grea încercare pentru Biserica Ortodoxă și pentru toți cei care l-am prețuit, l-am iubit și am beneficiat de sfaturile sale, de căldura lui sufletească. Lucrările sale duhovnicești vor rămâne mereu ca puncte de referință în existența noastră, iar eu, personal, îmi voi aminti mereu cu respect și prețuire de OMUL care m-a îndrumat în multe momente importante ale vieții mele.
Dumnezeu să îl odihnească în pace, în lumea drepților! Veșnica lui pomenire din neam în neam!

Deputat PSD Gabriel Valer ZETE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu