vineri, 29 octombrie 2021

IOHANNIS ȘI PLANUL NAȚIONAL DE RELAXARE ȘI REFACERE

 


Multă lume indignată că președintele se plimbă la piramide în plină pandemie și criză politică. Eu, recunosc, sunt mai mult consternat decât indignat. Nu mă întreb de ce se plimbă așa mult, ci de ce s-a plimbat așa puțin în ultimii ani. Pentru că domnul președinte apropiat de popor a debutat în forță, îmi amintesc, după ce a fost ales. În primele opt luni de mandat, Iohannis făcuse vreo 20 de vizite oficiale în străinătate, în 12 ţări una și una, gen Franţa, Spania, Belgia şi Italia și însumase mai mult de o lună petrecută peste hotare. Numai în Belgia fusese de 6 ori în alea opt luni, de parcă nu reușea să înțeleagă ce vede și aude acolo. La asta, s-au mai adăugat 16 zile de vacanţe în SUA, că în Florida era cald și bine, Portugalia - de Paște ori Germania - la neamuri. Sărisem de la președintele Johnny Walker la președintele Johannes Walker. Varii pasiuni: unul tăria, altul călătoria.
Ceva s-a întâmplat la un moment dat și am aflat mai rar despre vizitele prezidențiale, poate pentru că nu avea guvernul lui, care să-l acopere și să-i finanțeze sejururile. Ori poate o fi adevărat ce se zvonește, că multe vacanțe externe i-au fost ținute la secret, Pahonțu & comp să trăiască. Acum revine în forță și redevine globe-trotter la vedere, pe banii românilor sărăciți de facturi. Ducă-se sănătos cât mai departe, nu am nicio problemă cu asta. Față de întoarcere aș avea mici rezerve, însă...

Autor: deputat Radu CRISTESCU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu