vineri, 25 octombrie 2024

Troiță veghetoare de conștiință : D-lui. AL.FLORIN ȚENE : Președintele Ligii Scriitorilor din România

 


                                                                              publicat de Liliana Moldovan


De-mi vreți să NEMURIȚI pe mai departe,

Cel gând al vostru facă-mi-se carte,

Și-n ea îmi puneți mierea din cuvinte

Cum mai făcut-a-ți încă mai ’nainte,

Ca lumea să vă țină veșnic minte.

Și ADEVĂRUL ridicați-mi-l în slavă,

Și țarii jertfitoare-i faceți fală,

Și neamului ce-mi e scoborâtor

Din zei străvechi, la nimenea dator,

Iar la erou să-i dați cinstit onor.

Cu harul ce-l aveți de la ceresc,

Dați LIMBII cel parfum de strămoșesc,

Și spuneți cum tot faceți, lumi-ntrgi,

C-aicea suntem toți și slugi și regi,

Sub cumpăna dreptății, sfintei legi,

La țara asta ce cu drag ne ține

Ca din puținul ei la toți ne fie bine,

Și-n schimb ne cere doar să o iubim

Și-n zi de zi să nu o mai hulim,

Iar la ceresc, învredniciți să fim,

Ca neamul să-l iubească orșicine,

Iar dragul țării treacă-le prin vine,

Uniți să fim un stei de tare stâncă,

Mereu cu pace-n suflete adâncă,

Sub umbră de credință, veacuri încă.

*

 Vă țină Preamăritu-n sănătate,

În gândul nost’ ne fiți în tot și-n toate,

Că pentru noi sunteți

TROIȚĂ VEGHETOARE

De CONȘTIINȚĂ, FALĂ și ONOARE

De-aceea Domnul țină-vă sub soare

Mulți ani, în sănătate și încă în putere,

Creatoare.

 

Mircea Dorin Istrate

Președinte onorific al L.S.R.-filiala Mureș

2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu