luni, 21 octombrie 2024

MIND Monday - despre încă UN MOTIV DE SCHIMBARE

 

Bună Dragos Gelu,

„Viața ta nu se îmbunătățește din întâmplare, se îmbunătățește prin schimbare.” – Jim Rohn


În newsletter-ul de săptămâna trecută am vorbit puțin despre ce ne motivează să facem schimbări radicale și am explicat ce sunt „obiectivele de evitare.”

Astăzi o să mă refer la opusul lor, și anume la „obiectivele de apropiere.” Adică acele lucruri pe care ni le dorim pentru că sperăm că ne vor aduce mai multă bucurie, mai multă fericire.

De multe ori, începem să sperăm la o schimbare în bine, dar speranța nu este suficientă să ne pună în acțiune!
De câte ori nu ți-ai spus „sper că va fi mai bine,” dar nu ai făcut absolut nimic ca să fie?!?

Schimbarea se produce atunci când există speranță, motivație și acțiune perseverentă.

Dacă te gândești la ceva ce nu ai acum, dar care ți-ar schimba semnificativ viața în bine dacă l-ai avea, te îndemn să îți iei timp și să cauți răspunsuri la întrebările de mai jos. Ele te vor ajuta să-ți descoperi motivația interioară, de care vei avea mare nevoie pentru a te pune în mișcare spre ceea ce-ți dorești!
• Ce anume vreau cu adevărat?
• Cum se va schimba viața mea dacă voi realiza acest lucru?
• Cât de mult contează pentru mine să realizez acest lucru?

Sper să-ți fie de folos!
Bianca


Am creat acest newsletter ca o sursă permanentă de idei și întrebări. Folosind constant această sursă, mintea ta se va îmbogăți cu gânduri noi, care vor conduce spre acțiuni și comportamente noi, care vor genera schimbări pozitive ce îți vor îmbogății viața.

Dacă îți place acest newsletter, fă-l cunoscut și prietenilor tăi! Dacă faci asta, eu îți mulțumesc!

Cu prietenie,

Bianca


LET ME BE YOUR GPS!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu