miercuri, 15 ianuarie 2025

Surghiunul celor ce vor mai fi rămas prin însăși moartea noastră…

În loc să-i acorde un ajutor de stat și să o revigoreze, guvernanții au „relocat” CFR Marfă într-un soi de supapă… Tot cu scop de sinecură, pentru băieții deștepți ce o vor „manageria”, tot ca un sac fără fund pentru alți „băieți”, poate și mai isteți decât cei ce vor conduce pe lefurile de bugetari (de fapt, cert mai descurcăreți), pentru a fura și devaliza până la ultimul șurub, până la ultimul petic de teren. Și, evident, până la ultimul dat în petic al monstruoasei coaliții de guvernări (puteri guvernamentale, corporatiste, multinaționale și selectiv transnaționale, germanice, olandeze, austro-ungurești) având ca scop, nu binele țării, ci sfârtecarea noastră până la punctul în care doar supunerea sau plecarea definitivă să rămână ultimele soluții de ieșire din megapandemia colonizatoare ce ne-a fost pusă jug postdecembrist. În loc să-i aloce dară banii necesari, așa cum fac toate statele cu societățile lor feroviare, guvernanții noștri au mătrășit o altă hoție de predare, șurub cu șurub, clădire cu clădire, spre o nou înființată companie feroviară. Menită nu doar a prelua rostul ca transport de marfă, ci de a-l extinde, sub pretextul nevoii de înnoire, prin relocarea logistică în alte haine pentru a asigura și transporturile feroviare „speciale”. Militare, umanitare, de deservire a axelor de transport logistic în conflictele viitorului imediat de lângă granițele noastre, puncte declanșatoare ale unor războaie cerute, impuse, dirijate de Uniunea Europeană, nu doar pe spuza sărăcirii noastre imediate, ci și prin riscul vărsării de sânge și furnizării de „carne de tun” pentru a justifica grotescul joc, nu cu moartea, căci măcar am scăpa mai ușor, ci a priori cu viața. Într-un schimb „comercial”, căci asta am ajuns noi pentru cei ce ne conduc, și pentru cei ce îi dirijează pe cei ce ne conduc, talere „echilibrate” (ca beneficii pentru ei) ale vieții și ale morții noastre. Ale feluritelor amprente „de carbon”, ca taxe și impozite pentru dreptul de a mai viețui, dar și ale altor „amprente”, ale trecerii dincolo… Care nu va mai fi nici măcar o eliberare… Ci un surghiun al celor rămași prin însăși moartea noastră…

Pentru o altă companie a țării, a trecutului, a istoriei noastre, a devenirii industriale, nu s-au găsit așadar banii… Chipurile pentru că Europa nu ne mai dădea dezlegare pentru acordarea către companii de ajutoare de stat… Nu pentru cele de stat, căci, pentru sprijinirea unor fabrici ale unor companii străine, s-au găsit fonduri, guvernanții dislocând chiar bani grei din bugetele noastre. Și nici justificarea că nu mai puteam trăi în Europa de azi, cu vechile fabrici și companii naționale, cu ajutoare de la stat, nu ține! Pentru că asta au făcut toate statele în Europa. Bașca faptul că nu aveam de ce să cerem voie cuiva! Nu când era vorba despre companiile noastre strategice. Și totuși, în pofida propriilor reglementări de securitate națională, România și-a distrus tocmai o companie din zona securității de transport. O societate de care nu trebuia să se atingă nici un guvernant! Pentru că nu ei au făcut coloșii în România. Ei doar au venit, s-au urcat cu picioarele pe jertfele lui Decembrie ’89 și au început a fura… A fura iar mai apoi a înstrăina…

Pentru CFR Marfă nu au mai fost găsiți banii de salvare… În schimb, a fost patrimonial-hoțește inventată „metoda” transferului de active către o nou înființată companie feroviară: „Carpatica”. Aparent, un macaz spre un nou drum. În realitate o linie înfundată. Pentru că nici nu s-a zvântat cerneala trădării de pe alte și alte hârtii semnate de acești miniștri penali, dimpreună cu prim tartorele hoției, devalizării și înstrăinării, că tocmai activele, destinate chipurile a fi salvate prin inserția în noua societate, au început a fi vândute. Or, cum de s-au putut scoate la mezat activele unei companii practic desființată, și de ce nu au fost ele licitate când aceasta era activă, și putea să-ți patrimonializeze veniturile obținute prin vânzarea de către ea a activelor sale (precum cele vândute acum prin Bursa Română de Mărfuri: Terminalul de trafic combinat de la Suceava, Terminalul de containere de la Buzău, Remiza de locomotive de la Turnu Roșu – Sibiu, spațiul fostei secții regionale a Poliției Transporturi Constanța) nici măcar nu mai ridică semne de întrebare. Ci direct de revoltă. Una ce se așază, acolo, pe șiragul așteptării, împânzind cu deja mult prea multe cruci mămăliga neexplodată de trei decenii până aproape de a ne deveni coliva de mâine…

Și este doar o altă disprețuitoare acțiune a guvernanților deja aproape mutați în birourile de la Budapesta… Și atât de aproape să ne „relocheze” și pe noi, printr-o altă oricând posibilă nemernică trădare a uneia dintre instituțiile ale căror acte „nu pot fi contestate și anulate” (nici măcar de ele însășile, în cazul erorilor capitale, precum CCR -ul în privința alegerilor; și poate nu numai!), atât de aproape să ne transfere sub un „protectorat” al Budapestei prin miniștrii maghiari care au fost puși în fruntea ministerelor de bază ale țării, prin infestarea osaturilor ministeriale cu personaje, nu doar având cetățenie maghiară, dar urând fățiș tot ceea ce este românesc și lăudându-se, deja, „cu bugetul de stat al țării făcut de UDMR”, ba, redactând comunicate despre problemele financiar-fiscale ale României în numele unor purtători de cuvânt și a birourilor de presă ale UDMR -ului… De ce?!… Pentru că… „Atâta s-a putut!”… Așa ni se va spune!… La noi nu s-a putut salva CFR Marfă ca CFR Marfă… La noi nu s-au putut proteja zăcămintele de gaz din Marea Neagră impunând dreptul exclusiv al Statului Român de a decide, ajungând în situația criminală în care acestea vor fi vândute prin austrieci (și a altor resurse, prin toate celelalte neamuri de venetici europeni anti-români) către o companie DE STAT a Germaniei, unde muribunda societate privată de gaz a fost salvată și naționalizată în urmă cu trei ani tocmai printr-un ajutor de stat dat de guvernul de la Berlin, fără a se fi pus problema, la nivelul Uniunii Europene, a ilegalității acelui (și, din nou, nu numai!) ajutor de stat…

Cezar Adonis Mihalache – Natiunea

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu