miercuri, 26 februarie 2020

Klaus Iohannis il propune pe Florin Citu premier


Presedintele Klaus Werner Iohannis a anuntat, miercuri seara, la finalul consultarilor cu partidele parlamentare, ca il propune pe Florin Citu pentru functia de premier.
Seful statului a spus ca a luat aceasta decizie pentru ca Romania sa nu fie blocata politic si a precizat ca spera ca Florin Citu sa vina cat mai repede in fata Parlamentului cu noua echipa guvernamentala.

"Dupa consultari, am decis deja sa fac o desemnare, pentru a misca lucrurile in asa fel incat sa nu ne blocam politic. Am decis sa desemnez pentru pozitia de prim-ministru pe domnul Vasile Florin Citu, actualmente ministru al Finantelor Publice, care se va prezenta, sper, intr-un timp scurt in fata Parlamentului cu o echipa guvernamentala si cu un program de guvernare", a anuntat presedintele.

Klaus Iohannis a acuzat din nou PSD ca isi doreste sa creeze o criza politica.

"PNL a constituit un guvern care s-a apucat sa repare lucrurile stricate. S-a apucat de lucruri importante, a dorit sa schimbe legislatia privind alegerea primarului. Acest lucru nu a fost dorit de PSD, care s-a opus vehement, a reusit sa adune o majoritate care a trecut o motiune de cenzura. Am dorit sa deblochez repede situatia, am convocat consultari, am desemnat un premier si PSD a tergiversat procedurile de investire.

Au trecut cele 15 zile in care guvernul trebuia sa fie votat si am intrat in riscul unui blocaj total. Premierul Orban si-a depus mandatul si pentru azi am convocat consultari. Noi nu ne dorim sa blocam Romania", a spus Iohannis.

Amintim ca Ludovic Orban a renuntat marti sa fie premier desemnat, iar seful statului a acceptat aceasta depunere de mandat.
                                                                                     ZIARE.COM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu