miercuri, 12 februarie 2020

O surpriză literară - NELU DANCI (poet popular)


O SURPRIZĂ PLĂCUTĂ DIN PARTEA POETULUI POPULAR NELU DANCI. O definiție a FEMEII – în viziunea dumnealui. Sunt câteva strofe care fac parte din viitorul volum ROUĂ ȘI LACRIMI aflat în curs de apariție editorial, cu care ne va surprinde iarăși plăcut modestul poet. Pentru că îmi place ideea, prieten drag, vin și eu cu o propunere … zic și eu! Volumul să se cheme FEMEIE. ROUĂ ȘI LACRIMĂ … Am zis! Apoi, nu-i musai să te superi, vorba altul fârtat!  Dacă stăm bine și socotim este o surpriză plăcută pentru tradiționalul nostru Dragobete sărbătorit pe 24 făurar… (Bine te-ai știut orienta!) … Numaʹ să capeți pupici și îmbrățişări … Oricum le meriți … Dumnevoastră ce ziceți, dragi cititori și frumoase (femei) cititoare?!
Vă țucă poetul popular Nelu DANCI, prin vocea lui Dragobete … Şi io, de sfântuʹ Valentin! Amu am zis! … GATA … LA MULȚI ANI, FEMEIE … LA MULȚI ANI, VALENTINI ȘI VALENTINE … LA MULȚI ANI DE DRAGOBETE!
,,Dragobete / Țucă fete!” … Până atunci vă țucăm, moroșenește și noi … Ioan și Vasalie … frați de cruce, FÂRTAȚI VESTIȚI DIN FISCULAȘ!

FEMEIA
(12 februarie 2020, Plopiș – Maramureș)

Femeia e luceafăr între stele,
Femeia e iubirea vieții mele,
Femeia e soră, e mamă, e iubită,
Femeia te coboară, femeia te ridică.

Femeia este floarea dintre flori,
Femeia este bujor între bujori,
Femeia este cum vă spun,
Femeia este tot ce e mai bun.

Femeia iubește ce este frumos,
Femeia se poartă cu tine drăgăstos,
Femeia e un lucru sfânt,
Femeia trebuie iubită orișicând.

Femeia spală și gătește,
Femeia încă mai iubește,
Femeia te iartă și uită,
Femeia este cartea neștiută.

Femeia este mama de feciori,
Femeia e floare între flori,
Femeia mamă de fecioare,
Femeia e mama-ncrezătoare.

 VASILE BELE
 BAIA MARE  VICTOR BABES 31/51 
TEL:0753-53.30.03
 email  v_bele@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu