miercuri, 15 septembrie 2021

Mulţumim domnule Ioan Dragoş!

 


Profesionist în administrația publică, jurist, poet, dar înainte de toate un OM cu suflet mare, IOAN DRAGOȘ și-a luat rămas bun de la funcția publică de care s-a achitat cu dăruire PESTE 40 DE ANI. În calitate de președinte al Consiliului Județean Maramureș am fost unul dintre norocoșii care au avut onoarea de a munci alături de directorul Direcției Juridice Ioan Dragoș, cel care a fost, pentru o vreme, și secretarul general al Consiliului Judeţean Maramureș. Împreună am gândit proiecte pentru binele maramureșenilor și al întregului județ și deseori am discutat ore întregi pe o singură speță pentru a-mi explica, din punct de vedere legal, implicațiile pe care le presupuneau anumite hotărâri sau dispoziții pe care urma să le semnez. Profit de acest moment important din viața sa și ÎI MULȚUMESC pentru întreaga activitate în care competența, responsabilitatea și interesul cetățenilor au fost puse la loc de cinste.



Vă doresc SĂ VĂ BUCURAȚI de o pensie lungă, Domnule Director Ioan Dragoș, și sper că veți reveni la o altă mare iubire: POEZIA. Acești ani frumoși care urmează în fața dumneavoastră să îi petreceți alături de toți cei dragi, să vă regăsiți în mijlocul marilor poeți ai județului și ai României, iar scrierile dumneavoastră să fie apreciate la fel cum eu, personal, apreciez întreaga dumneavoastră activitate profesională. Și pentru că recent a fost și ANIVERSAREA zilei dumneavoastră de naștere, primiți din adâncul sufletului un sincer și călduros: La Mulți Ani!

Gabriel Valer ZETEA, deputat PSD Maramureş

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu