vineri, 21 iulie 2023

ZICERI ȘI POEZII

 



1.     Prietenia este mâna care îți șterge lacrima atunci când rana doare.

2.     Prietenii se aleg după suflet... nu după chip.

3.     Prieten adevărat este acela care te sfătuiește de bine, nu acela care-ți laudă nebuniile.

4.     În viață nu pierdem prieteni, doar aflăm care sunt cei adevărați.

5.     Întotdeauna aleg un prieten după chipul și asemănarea mea.

6.     Odată ce oamenii nu își vorbesc, se uită.

7.     În prietenie ca și în iubire, cel mai important lucru e respectul.

8.     Prietenia este un legământ perfect între doi oameni imperfecți.

9.     Omul este o bucățică de pământ în care Dumnezeu a pus păcatul și iubirea.

10.           Ce e viața? Un vis frumos- despre care nu știi cât durează și câtuși de puțin... când se termină.

11.           Prietenul este acea bucățică de suflet care-ți lipsește la un moment dat.

                             ******************

TATA

Mi-așa de dor de tine tată

C-aș sparge munții laolaltă

Să pot să trec pe-o punte largă

Să te mai pot îmbrățișa odată.

Să te mai aud cum cânți cu dor

Acel cântec al „moților”

 Ce te-a-nsoțit în anii tăi

Dar și pe-ai mei, dar și pe- ai mei!

Despre a noastră primăvară

Ce din suflet vine, iară,

Și cântai așa mereu

Pentru suflețelul tău și-al meu:

„Arde mi-te-ai codru des/bis

Din tine să nu mai ies! /bis

C-am intrat la tinerețe/bis

Și-acuma-s la bătrânețe./bis

C-am intrat fecior blajin/bis

Și-acuma-s moșneag bătrân!/bis

C-am intrat făr de mustață

Și-acuma-s la bătrănețe/bătrâneață/bis.

Arde-mi te-ai codru des/bis

Văd bine că s-a ales/bis

Din tine să nu mai ies!”/bis


OLIMPIA MUREȘAN, Ulmeni, 2023

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu