duminică, 12 octombrie 2014

Ion Georgescu Muscel - Aranjament de toamnă


Un comentariu:

  1. Va multumesc pentru acest blog minunat. Va citesc cu asiduitate. Miresu-Mare este locul de basm al copilariei mele, locul unde am petrecut cele mai frumoase vacante. Si chiar daca viata m-a adus la Bucuresti, chiar daca in ultimii 13 ani nu am mai trecut prin Mires, inima mea vibreaza intr-acolo! Imi amintesc scoala, dascalii ei, oamenii satului, fiecare ulita si fiecare casa, valea pe care prindeam pestisori, iernile cu colinde, carnati afumati si horincă... De aceea, vreau sa va rog sa postati cat mai multe articole despre sat, despre viata lui, despre oamenii lui. Si bineinteles, poze cat mai multe. Va doresc succes si sa desavarsiti harul de creator de destine, pe care il aveti! Raoul Savos

    RăspundețiȘtergere